מכבי חיפה עלתה ל-0:1 בסדרת הגמר עם 1:3 על כפ"ס

בנות מכבי חיפה
בנות מכבי חיפה | דייויד סילברמן, איגוד הכדורעף

גמר הפלייאוף: הקבוצה של יורי לוקטיב שמרה על הביתיות והראתה לכפ"ס שלא תוותר בקלות על הצלחת. פולינה מליק הציגה משחק מצוין עם 20 נקודות, לצד 25 של אנדרושקו. המשחק השני בסדרה ביום רביעי

(גודל טקסט)
האלופה מכבי חיפה עברה תקופה לא פשוטה לאחרונה, אך היום (שישי) הראתה שמוקדם להספיד את סיכוייה להגן על תוארה ולזכות גם השנה בצלחת. הירוקות שמאמן יורי לוקטיב גברו בבית 1:3 (25:22, 14:25, 23:25, 17:25) על מחזיקת הגביע הפועל כפר סבא, ועלו ליתרון 0:1 בסדרה. חיפה, שפיגרה 1:0 לאחר המערכה הראשונה, התעשתה והצליחה לנצח בשלוש המערכות הבאות. המשחק השני יתקיים ביום רביעי באולם בר-לב בכפר סבא.


למרות רמה לא גבוהה מצד שתי הקבוצות, אחת מנקודות האור במשחק הייתה פולינה מליק, המצליבה החיפאית, שהציגה משחק התקפי יעיל ועוצמתי, ומיעטה לטעות. בצד השני בלטה חוסמת האמצע האורוגוואית פלורנסיה אגירה, במיוחד לנוכח משחק חלש יחסית של כוכבת כפ"ס אניה וליקי.


את חיפה הובילה בנקודות אנדרושקו הבלארוסית, עם 25 (3 אייסים, 2 קיל בלוקס), ומיד אחריה מליק עם 20 (4 אייסים). נסטיה קרדיוס הוסיפה 10, וגם ורה קלימוביץ' השתתפה עם 8 (4 קיל בלוקס). אצל כפ"ס סיימה אגירה עם 15 (4 קיל בלוקס), לצד 12 (4 אייסים) של אניה וליקי. 


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי