הפועל מטה אשר/עכו במרחק ניצחון מהנפת צלחת אליפות

מטה אשר עכו
מטה אשר עכו | אתר איגוד הכדורעף

האדומים גברו 1:3 (25:20, 22:25, 20:25, 15:25) על הפועל כבר סבא ועלו ל-0:2 בסדרת גמר הפלייאוף. קווין פויר הוביל עם 19 נק', 22 נק' של קלות' ברתלומי לא עזרו לירוקים

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הפועל מטה אשר עכו עשתה הערב (רביעי) צעד גדול בדרך לאליפות שנייה ברציפות ושישית בשבע השנים האחרונות, כשניצחה באולם בר-לב את הפועל כפ"ס המקומית 1:3 (25:20, 22:25, 20:25, 15:25) ועלתה ל-0:2 בסדרת גמר הפלייאוף. מטה אשר עכו תוכל להניף את הצלחת מול הקהל הביתי כשתארח את המשחק השלישי בסדרה ביום שלישי בשעה 18:00 באולם נעמן (שידור ישיר בערוץ הספורט).

למרות שהפסידה במערכה הראשונה ופיגרה בשנייה הצליחה הקבוצה של נועם כץ לחזור למשחק ולהפוך את התוצאה בדרך לניצחון. למצטיינים במשחק נבחרו איליה גולדרין (הפועל כפ"ס) ואלכס אוסוקין (הפועל מטה אשר עכו), שזוגתו סאטסוקי ניצחה במשחק גמר הפלייאוף לנשים יחד עם מכבי חיפה. קווין פויר הגרמני הוביל את האדומים עם 19 נקודות, ואליו הצטרפו אנדלקו צ'וק ואלכס אוסוקין (5 קיל בלוקס) עם 13 נקודות כ"א. בכפר סבא סיים קלות' ברתלומי עם 22 נקודות (4 קיל בלוקס), גנאדי סוקולוב הוסיף 10.

חוסם האמצע של כפ"ס, גיא גניס, אמר לאחר המשחק: "אנחנו לא יציבים, וזו הבעיה. במערכה אחת אנחנו משחקים מעולה ובמערכה השנייה מעייפים את עצמו. גם הקבלה שלנו לא הייתה יציבה, בחלק מהמערכות היא הייתה מעולה וזה עבד טוב, במערכה השנייה לקראת הסוף קצת איבדנו את זה ולא הצלחנו לחזור. אני חושב שזה בעיקר מנטלי. הייתה נפילת מתח".

קלות' ברתלומי מול אלכס אוסוקין, הערב בבר-לב. צילום: אתר איגוד הכדורעף
קלות' ברתלומי מול אלכס אוסוקין, הערב בבר-לב. צילום: אתר איגוד הכדורעף

אלכס אוסוקין, קפטן מטה אשר עכו, אמר בסיום: "הרבה מהעניין הוא פסיכולוגי. כפ"ס, וידענו שזה מה שיהיה, פתחו חזק. ניסינו לעשות הכל כדי לעצור את זה, אפילו באנו מוקדם לאולם בכפ"ס, אבל זה לא עזר. מגיע להם שאפו, הם שיחקו מעולה, אבל ברגע שהתחלנו עם עוד בלוק, עוד הגנה, זה התחיל מומנטום".

בסדרה על ההישרדות בליגת העל השיגה ק.ק תל אביב, שסיימה את העונה הסדירה במקום האחרון, ניצחון שני בסדרה על אליצור אשקלון, כשגברה עליה במשחק צמוד בת"א 1:3 (27:29, 25:20, 25:27, 22:25) ועלתה ל-0:2 בסדרה, כשהיא רחוקה כעת ניצחון בודד מהבטחת עונה נוספת בליגה הבכירה. המשחק השלישי ייערך ביום שבת בשעה 20:00 באולם אגמים באשקלון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי