נועם כץ מונה למאמן נבחרת ישראל: "בחרנו באדם הנכון ביותר"

נועם כץ
נועם כץ | לילך וייס

כדורעף: מאמנה של הפועל מטה אשר/עכו קיבל את המשרה היוקרתית על חשבון ג'גוש ריש הפולני, שסיים את תפקידו לאחר שנתיים וחצי. אביתר דותן: "יש בו את התשוקה - שמח על המינוי"

(גודל טקסט)

נועם כץ, מאמנה של הפועל מטה אשר/עכו, מונה לתפקיד מאמן נבחרת ישראל בכדורעף לגברים. הנהלת איגוד הכדורעף אישרה הערב (ראשון) את המינוי לארבע השנים הקרובות. כץ, שישאר בתפקידו כמאמן הדאבליסטית במקביל לעבודתו בנבחרת, החליף את ג'גוש ריש הפולני, שאימן את הנבחרת במשך שנתיים וחצי, ובקמפיין האחרון לא הצליח להעפיל עם הכחולים-לבנים לאליפות אירופה 2019.

כץ בן ה-43, מהמאמנים המעוטרים אי פעם בספורט הקבוצתי בישראל, זכה עם מטה אשר/עכו בשש אליפויות ושישה גביעי מדינה מאז שנת 2013, והפך אותה לקבוצה בעלת מספר התארים הגבוה ביותר בתולדות הכדורעף הישראלי. החל משנת 2014 אימן כץ את נבחרת הנוער של ישראל למשך כשנה. כץ, שזכה בתחילת העונה בפרס מאמן השנה של מרכז הפועל, הוא בן קיבוץ עין המפרץ, והיה בעבר שחקן הנבחרת לפני שסיים את קריירת המשחק בשנת 2007. הוא בנו של שחקן ומאמן הכדורסל מאיר כץ, ואחיו של שחקן הכדורעף יובל כץ.

יו"ר איגוד הכדורעף אביתר דותן: "בחרנו הערב במאמן הנכון ביותר בזמן הנכון ביותר. אני שמח על מינוי נועם כץ למאמן הנבחרת לארבע השנים הקרובות. יש בו את התשוקה למשוך את הכדורעף למחוזות חדשים, וזהו בסיס החלטה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי