WWE: רונדה ראוזי עשויה להיכנס לזירה בנובמבר

רונדה ראוזי
רונדה ראוזי | צילום : GettyImages

אלופת UFC לשעבר תהיה נוכחת בגמר טורניר הנשים שייערך מחר (שלישי), כשחברתה שאיינה בייסזלר תתמודד מול קאיירי סיין היפנית, ועשויה להתאבק ב- Survivor Series עם חברותיה מול שארלוט, בקי, סאשה וביילי

(גודל טקסט)
מהפכת הנשים ב-WWE תגיע מחר (שלישי) לשיאה, כשגמר טורניר הנשים על שמה של מתאבקת העבר, מיי יאנג, יפגיש את קאיירי סיין היפנית נגד שאיינה בייסזלר. המתאבקת היפנית נחשבת לפייבוריטית, אך מולה ניצבת לוחמת UFC לשעבר עם ניסיון של מעל לעשור בזירת האוקטגון .


קרב הגמר ייערך ב"תומאס אנד מאק ארנה" בלאס וגאס. חוץ מאושיות ההיאבקות שיהיו בקהל, בין הנוכחים תהיה חברתה הטובה של בייסזלר – רונדה ראוזי, שוערת נבחרת ארה"ב לשעבר – הופ סולו וחברות סדרת ההיאבקות של "נטפליקס" – GLOW.



כזכור, שמה של ראוזי נקשר ל-WWE כבר תקופה ארוכה, במיוחד לאחר ההפסדים הקשים להולי הולם ואמנדה נונייס בזירת האוקטגון. הרחשים גברו לאחר שבמהלך הטורניר ראוזי נכחה בקהל ביחד עם חברותיה ג'סמין דיוק ומרינה שאפייר (שנשואה למתאבק רודריק סטרונג) וידועות בכינוי: The 4 Horsewomen of UFC. הדיווחים גברו כשנודע שראוזי החלה להתאבק באקדמיית היאבקות בקליפורניה.


לאחר אחד הקרבות של בייסזלר בטורניר, בנות ה-UFC התגרו בשארלוט פלייר, בקי לינץ' וביילי (שביחד עם סאשה בנקס נקראות The 4 Horsewomen of Wrestling), שנכחו בקהל.





על פי דיווחים, WWE מתכננים קרב קבוצות נשים בין ארבעת בנות WWE לארבעת בנות UFC, באירוע הגראנד סלאם הרביעי של השנה – Survivor Series. בדיווח נטען שהקרב בין שתי הקבוצות עשוי להוביל להתמודדות של ראוזי נגד שארלוט, בתו של המתאבק האגדי ריק פלייר, באירוע Wrestlemania 34. 



The @WWE#MaeYoungClassic RED CARPET will be LIVE on Facebook before the finals THIS TUESDAY at 6 PM ET! https://t.co/cn1W20k54Rpic.twitter.com/fnN8ePzPGP

— Mae Young Classic (@MaeYoungClassic) September 8, 2017


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי