סינה עשוי לפרוש מה-WWE: לא יודע כמה עוד אוכל להמשיך

ג'ון סינה
ג'ון סינה | צילום מסך

"הפנים" של ליגת ההיאבקות הגדולה בעולם הפסיד לרומן ריינס באירוע No Mercy ודיבר על מעמדו החדש בארגון: "עדיין לא סיימתי פה, התפקיד שלי שונה עכשיו. אני בן 40 ואני צריך לדעת מתי לשים גבול"

(גודל טקסט)

האם ג'ון סינה בדרך לפרישה מזירת ה-WWE? הכוכב הכי גדול של ליגת ההיאבקות הגדולה בעולם ב-15 השנים האחרונות נלחם אתמול בלילה (בין ראשון לשני) נגד רומן ריינס באירוע No Mercy, והפסיד למי שאמור להחליף אותו בתור "הפנים" של WWE.

לאחר הקרב סינה התייצב במרכז הזירה על ברכיו, במעשה שגרם לאוהדים להרגיש שזהו היה הקרב האחרון של הכוכב המוערץ. בעקבות כך, אוהדים הציפו את הטוויטר בתיוג – ThankYouCena#. גם חשבון הטוויטר הרשמי של WWE הצטרף לציוצי התודה לסינה, והוסיף ספקולציות נוספות לקלחת.

לאחר האירוע סינה הגיע לתכנית האירוח – RAW Talk ודיבר על העתיד שלו בחברה. כשנשאל על ידי חבר היכל התהילה, ג'רי "דה קינג" לולר האם הוא פורש מ-WWE, מנהיג ה"סינה-ניישן" ענה: "אני חושב שהתפקיד שלי שונה עכשיו. לא משנה אם יש לי הזדמנויות אחרות או לא, אני בן 40 ויש לי 15 שנים ניסיון ב-WWE. לא בקצב רגיל אלא בקצב גבוה מאוד ואני לא יודע עוד כמה זמן אוכל להמשיך בקצב הזה".

סינה, שזכה 16 פעמים באליפות WWE, המשיך ואמר: "אם יש לי הזדמנויות מחוץ ל-WWE – נהדר, אם לא… אני צריך לדעת מתי לשים לעצמי את הגבול. אני לא סיימתי פה, אבל אני באמת לא יודע אם אוכל להמשיך באותו הקצב שהייתי בו עד עכשיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי