UFC

WWE וקונור מקגרגור שוב במשא ומתן על הופעת אורח

קונור מקגרגור
קונור מקגרגור | צילום: אינסטגרם

אלוף ה-UFC במשקל קל עשוי להופיע באירוע "רסלמאניה 34" אם שני הצדדים יסכימו על הסכום הנכון, בניגוד לשנה שעברה אז העסקה התפוצצה

(גודל טקסט)

כחודש וחצי עבר מ-"קרב הכסף" שהפגיש את פלויד מייוות'ר וקונור מקגרגור בזירת האיגרוף, והיום (שלישי) דווח באנגליה שהאירי הידוע לשמצה נמצא בשיחות עם WWE. זוהי אינה הפעם הראשונה ששמו של אלוף ה-UFC במשקל קל נקשר לליגת ההיאבקות הפופולרית בעולם.

על פי הדיווח, מקגרגור חזר לשוחח עם WWE על אפשרות שיערוך קרב באירוע "ראסלמניה 34". האירי היה בשיחות עם ארגון ההיאבקות בשנה שעברה על אפשרות שיערוך הופעה באירוע "ראסלמניה 33", אך שני הצדדים לא הצליחו להגיע להסכם. מה שככל הנראה הפיל את העסקה היה הסכום אותו היה אמור לקבל מקגרגור עבור ההופעה, וכנראה שהדרישות של האירי היו גבוהות מדי עבור WWE.

מקגרגור יצא כנגד המתאבקים הנוכחים בסגל ה-WWE, כשאמר בקיץ 2016: "אני יכול לכסח אותם בכל יום בשבוע. יש לי כבוד לסטון קולד, לדה רוק, ריק פלייר, וינס מקמהון, הם גברים אמיתיים". האמירות של האירי עוררו את זעמם של המתאבקים שיצאו כנגד לוחם ה-UFC ברשתות החברתיות. למרות זאת, ב-WWE המשיכו להביע עניין בלוחם האירי, וסטפני מקמהון התראיינה לאחרונה והתייחסה לאפשרות שמקגרגור יגיע ל-WWE: "יש לו את האופי הנכון והיכולות האתלטיות הנדרשות להיות אצלנו".

קונור מקגרגור. ההצגה הטובה בעיר?
קונור מקגרגור. ההצגה הטובה בעיר? (AFP)

זוהי אינה הפעם הראשונה ששמם של לוחמי UFC נקשר להגיע ל-WWE. השם הבולט שעשוי לעבור מזירת האוקטגון לזירה המרובעת היא רונדה ראוזי, אלופת UFC לנשים במשקל תרנגול לשעבר, שככל הנראה נמצאת בדרכה להיאבקות מקצוענית. גם שמה של אלופת ה-UFC הנוכחית במשקל נוצה, כריס "סייבורג" הברזילאית, הביעה את רצונה להילחם נגד בקי לינץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי