רוס ומארשל ואן אריק: נלחמים גם עבור ישראל

רוס ומארשל ואן אריק
רוס ומארשל ואן אריק | צילום: פייסבוק

בניו של קווין ואן אריק האגדי ממשיכים את השושלת של משפחת ההיאבקות, שהטריפה את ישראל בשנות ה-80. רגע לפני שהאחים יגנו על אליפות זוגות של IWR באירוע הגדול ביותר, הם סיפרו על הקריירה המבטיחה. ראיון מיוחד

(גודל טקסט)
משפחת ואן אריק הכניסה את חיידק ההיאבקות המקצוענית לישראל בשנות ה-80, כשהארגון WCCW בבעלותו של הסבא – פריץ ואן אריק שודר בערוץ המזרח התיכון. אין בנאדם שצפה בהיאבקות אותן השנים ולא זוכר את עלילותיהם של האחים ואן אריק -דייויד, קווין, קרי, כריס ומייק. כיום בניו של קווין, רוס ומארשל, ממשיכים את המורשת של משפחת ואן אריק, ומכהנים כאלופי הזוגות של ארגון IWR באוקלוהומה שבטקסס – ארצות הברית.


בשבוע שעבר האחים ואן אריק הגנו על אליפות הזוגות נגד הצמד The Arrow Club, והלילה (בין שבת לראשון) רוס ומארשל יניחו את התואר על כף המאזניים נגד נגד צ'אבו גאררו, טטאנקה וקיי-אוטי, בחלק השני של אירוע "אוקלמאניה". רגע לפני הקרב, רוס ומארשל ואן אריק סיפרו בראיון מיוחד לאתר ספורט1 על המשך המורשת, הביקור בישראל והמשך הקריירה של הצמד המבטיח.



"זה כבוד גדול עבורנו להיות חלק מהמשפחה הזו", החלו את דברם האחים ואן אריק. "זו ברכה מאלוהים בשבילנו לעשות את מה שאנחנו הכי אוהבים, בתור אחים ובתור החברים הכי טובים. לגדול במשפחת היאבקות זה כל מה שאנחנו מכירים, וכל מה שלמדנו על היאבקות למדנו מאבא שלנו. הוא לא רק מתאבק אגדי, הוא גם אבא נהדר. אנחנו מתאמנים שעות כל יום בחדר כושר, ורוס מוביל את האימונים כי הוא איש עבודה אדיר והוא גורם לנו להגיע לשיא היכולת שלנו".


בחודש יולי האחרון רוס ומראשל הגיעו לישראל לראשונה מלווים בקווין ואן אריק, ששב פרישה לקרב בלעדי עם בניו באירוע ה-Rage שנערך בתל אביב: "אבא שלנו הוא הגיבור שלנו ולהתאבק איתו היה חלום שהתגשם עבורנו. זה היה רגע מאוד מיוחד וללא ספק אחד הרגעים הטובים בחיינו. אנחנו לעולם לא נשכח את ישראל. כל החיים אבא שלנו סיפר כמה הוא אוהב את ישראל, וזה היה חלום להגיע לשם יום מן הימים. אנחנו רוצים לחזור לישראל כי אנחנו נאהב את ישראל לעד. היה לנו הכבוד להיות חלק מהאירוע ה-Rage. המתאבקים הישראלים חזקים מאוד ממש כמו המדינה. זו הסיבה שאנחנו אוהבים את ישראל – אתם לעולם לא נכנעים כמו משפחת ואן אריק".


רוס ומארשל ואן אריק.
רוס ומארשל ואן אריק. "אבא שלנו הוא הגיבור שלנו" (שגיא דיין)


בתחילת החודש רוס ומארשל ואן אריק הגנו על תארם מול צמד יפני באירוע של ארגון ההיאבקות היפני – Noah, ובשבוע שעבר ניצחו את "דה ארוו קלאב" באוקלהומה: "הקהלים שונים בכל מקום. הקהל היפני מאוד מנומס ושקט, אבל אם תהיה אגרסיבי וחזק הם יכולים להיות מאוד קולניים. אנחנו מתאבקים בינלאומיים אז אנחנו אוהבים את כל הקהלים, הקהל הישראלי הוא הכי מצחיק. "דה ארוו קלאב" אחים בדיוק כמונו. היה קרב מאוד תחרותי ואינטנסיבי והצלחנו לשמור על חגורות האליפות שלנו לנגד עיניו של אבא שלנו בקהל. הוא מאוד התרגש להיות שם, כי זו הפעם הראשונה שהוא חזר לאוקלהומה מזה 20 שנים. הוא התאבק בכל רחבי ארה"ב, והוא תמיד סיפר לנו על הרגעים הכיפיים שהיו לו עם האחים שלו שם".





רוס ומארשל ואן אריק בקרב ביפן (טוויטר)
רוס ומארשל ואן אריק בקרב ביפן (טוויטר)


כאמור, האחים ואן אריק הם אלופי הזוגות של ארגון Imperial Wrestling Revolution מאוקלהומה, בו ערכו את הבכורה ב-2015 והקרב הלילה הוא החלק השני של האירוע הגדול בשנה של הארגון – "אוקלמאניה": "יש מתאבקים נהדרים בסגל. הארגון נמצא בצמיחה והוא תחת הנהגה מאוד טובה. זה כבוד עבורנו לייצג את IWR כאלופי הזוגות בכל העולם, ואנחנו רוצים להגן על התארים שלנו לעוד הרבה זמן. 'אוקלמאניה' זה אירוע נהדר עם המון מתאבקים מכל העולם במקום אחד כמו: קווין נאש, אקס-פאק, אריק בישוף, סטינג, טטנקה, צ'אבו גאררו ועוד הרבה שמות גדולים. כל שנה האירוע הוא כמו איחוד אחד גדול".


רוס ומארשל ואן אריק בפעולה (פייסבוק)
רוס ומארשל ואן אריק בפעולה (פייסבוק)


רוס (29) ומארשל (25) ערכו את קרב הבכורה שלהם ב-2012 והעתיד של האחים ואן אריק מאוד מבטיח, האם זו מטרה להגיע ל-WWE?: "כרגע אנחנו רוצים להיות הכי טובים שאנחנו יכולים איפה שאנחנו נמצאים, ולראות אילו הזדמנויות יהיו בפנינו בעתיד. אנחנו ניקח כל אתגר שיעמוד מולנו. יש לנו קרבות נוספים בטקסס בחודש נובמבר ואנחנו נגן על התארים שלנו. אנחנו רוצים לחזור לישראל עם חגורות האליפות של IWR. אנחנו לא רק נלחמים עבור אחד השני והשם ואן אריק, אנחנו נלחמים גם עבור ישראל".



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי