דיווח: האלק הוגאן עשוי לחזור ל-WWE בתכנית 25 שנים ל-RAW

הוגאן בימי הזוהר
הוגאן בימי הזוהר | צילום: Gettyimages

באנגליה ובארה"ב טוענים ש"האלקמאניה" בדרך שוב להשתולל, מפני הארגון שוקל את חזרתו של המתאבק לאחר שפוטר לפני שנתיים בעקבות אמרות גזעניות. "האלקסטר" צפוי להצטרף אל אנדרטייקר, שון מייקלס וקווין נאש

(גודל טקסט)

האם האלק הוגאן בדרך לקאמבק ב-WWE? היום (ראשון) מתפרסמים דיווחים באנגליה שבליגת ההיאבקות הפופולארית בעולם שוקלים להשיב את "האלקסטר" לתכנית ציון 25 שנים ל-RAW ב-22 בינואר (שידור ישיר בכל יום שני, 3:00, ערוץ ספורט1).

כזכור, ביולי 2015 הוגאן עמד במרכזה של סערה תקשורתית שפגעה אנושות בתדמית של המתאבק בן ה-64, לאחר שנתפס אומר אמרות גזעניות. "האלקסטר" נראה אומר את דבריו בקלטת וידאו נגד בן זוגה לשעבר של בתו ברוק, כשמונה שנים לפני פרסומה. בעקבות כך, WWE פיטרו מיידית את הוגאן והסירו אותו מהיכל התהילה של הארגון, אליו הצטרף בשנת 2005.

כאמור, הקריירה של הוגאן ספגה מהלומה קשה ובראיון אישי בארצות הברית נראה אומר תוך כדי שהוא ממרר בבכי: "לפני שמונה שנים השתמשתי בשפה פוגענית במהלך שיחה. זה היה בלתי מקובל מצדי, אין תירוצים על כך. אני מתנצל מעומק לבי על דבריי. זה לא מי שאני. אני מאמין שכל בנאדם בעולם לא צריך לקבל יחס שונה בגלל גזענו, מגדרו, דתו או בגלל כל דבר אחר".

WWE זו חברה שנסחרת בבורסה ובעלת נותני חסות רבים אשר משקיעים כספים רבים בארגון, ועל פי הדיווחים חזרתו של הוגאן ל-WWE עדיין נשקלת בזהירות רבה. בעבר עלו דיווחים שהארגון שוקל להחזיר את אלוף העולם בעבר, אך בסופו של דבר הקאמבק לא צלח.

האלק הוגאן. ישוב להטריף את הקהל? (gettyimages)
האלק הוגאן. ישוב להטריף את הקהל? (gettyimages)

כעת, ב-WWE כנראה מרגישים שעבר מספיק זמן ורוצים לצרף את המתאבק המוכר בענף לרשימת האגדות שישתתפו בתכנית ההיסטורית כמו: אנדרטייקר, שון מייקלס וקווין נאש.

גם כתב ההיאבקות הידוע, דייב מלצר, ציין לאחרונה: "הוגאן ניסה לאחרונה לחזור לאחד מארגוני היאבקות האחרים, אך העסקה נפלה בגלל פן כספי. יכול להיות שזו הייתה רק התגרות, כי בשורה התחתונה הוא מכוון לחזרה ל-WWE".

הוגאן יצטרף אל אנדטייקר ב-RAW? (WWE, אתר רשמי)
הוגאן יצטרף אל אנדטייקר ב-RAW? ׁ(אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי