מבזקי ספורט: מכירת הכרטיסים לטוטנהאם-רומא יוצאת לדרך

אנשי המשלחת כבר בישראל | יחצ

הנציגים הגגיעו להכנות ותיאומים למשחק ב-30.7 מול רומא בסמי עופר. היום תחל מכירת הכרטיסים למשחק. זכרו של מודי בר און מכובד בכנס של מכון הייצוא. מעל 3,000 רצים בנס ציונה במרוץ על שם יורם גלבוע

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

משלחת של מועדון הכדורגל טוטנהאם בראשותם של נינה ריינסברג, מנהלת הפיתוח העסקי של המועדון, ודן ווטסון, מנהל הנסיעות, הגיעה לישראל להכנות ותיאומים לקראת המשחק מול רומא ב-30.7 בחיפה. ראשי המשלחת נפגשו עם בעלי ומנהלי חברת MTR7 שמפיקה את המשחק בישראל ועם ליאור פרי, מנכ"ל אצטדיון סמי עופר, וקרן מרקו, מנהלת השיווק של האצטדיון. הם ביקרו במלון בו תתארח הקבוצה בישראל ונפגשו עם מנהלי מחלקת מזון ומשקאות והשף של המלון לקביעת תפריטים מיוחדים עבור השחקנים.

משלחת מטוטנהאם בסמי עופר
אנשי המשלחת כבר בישראל | יחצ

היום (שלישי) תחל מכירת הכרטיסים למשחק ב"בקופת תל אביב". טוטנהאם צפויה להגיע לישראל בהרכב מלא, עם מלך השערים הטרי של הפרמיירליג סון יונג מין ולצדו קפטן הנבחרת האנגלית הארי קיין. רומא תגיע לארץ עם מאמנה ז'וזה מוריניו לאחר הזכייה בקונפרנס ליג.

זוכרים את מודי

הבוקר נפתח בבלומפילד כנס בינלאומי של טכנולוגיות בספורט. הפתיחה הוקדשה לזכר מודי בר און.

איילת נחמיאס ורבין בכנס של מכון הייצוא
| יח"צ – חד פעמי, יחצ

יו"ר מכון היצוא איילת נחמיאס ורבין פתחה את הכנס בדברים לזכרו של בר און, ואז גם הונצח זכרו בדקה שלוותה במחיאות כפיים מצד הקהל.

לקוסט מתלבשת על הרולאן גארוס

בית האופנה הצרפתי לקוסט, שנוסד על ידי הטניסאי האגדי רנה לקוסט, מזוהה כבר שנים עם רולאן גארוס, טורניר הטניס הנחשב בעולם. המותג והאצטדיון המפורסם שומרים על יחסים קרובים מאז שנת 1927, בה מסייד המותג זכה בגביע דיוויס בארצות הברית והביא את הטורניר אל האצטדיון הצרפתי בשנה שאחרי. לקוסט ועמיתיו שמרו על התואר וזכו בגביע גם בשנת 1928.

בזכות המותג, נחשב הטניס כאחד ממקורות ההשראה הנחשקים והמשפיעים ביותר עבור מעצבי האופנה. קולקציות שלמות נבנות ומעוצבות בהשראת האלמנטים של המשחק, הפקות אופנה אייקוניות מצולמות במגרשי טניס, וגם שחקני הטניס המפורסמים מהווים השראה עבור הדור הצעיר.

לקוסט ב-FACTORY 54
נובאק דג'וקוביץ', השגריר מספר 1 | יח"צ – חד פעמי, יחצ

שגרירי המותג של לקוסט כיום הם נובאק דג'וקוביץ', שחקן הטניס הסרבי המדורג מספר 1 בעולם, ודנייל מדבדב, הטניסאי הרוסי המדורג שני בעולם. הטניסאית עטורת הפרסים ונוס ויליאמס נבחרה העונה לפרזנטורית החדשה של לקוסט. לאחר קריירה יוצאת דופן, במסגרתה זכתה בתחרויות הכי נחשבות, ויליאמס היא אחת מהטניסאיות הגדולות בכל הזמנים וידועה בזכות סגנון אופנתי מובהק על המגרש ומחוצה לו. כעת היא חוברת לבית האופנה בשיתוף פעולה המציג ערכים של מצוינות לצד הערכה עמוקה לעולם הטניס.

את הפריטים ניתן למצוא בחנויות הדגל של לקוסט ובאתר פקטורי 54.

אלפי רצים במרוץ בנס ציונה

מעל 3,000 רצים השתתפו במרוץ נס ציונה ע"ש יורם (צ'וצ'ו) גלבוע שהתקיים ביום שישי האחרון. מדובר באירוע הספורט המסורתי אשר מתקיים מדי שנה ובו משתתפת קהילת ציונה, ילדים ובוגרים, במספר מקצים. המשתתפים קיבלו חולצת מרוץ, כובע, ארטיק ומים וטקס חלוקת גביעים החגיגי התקיים ברחבת ביה"ס פארק המדע.

ניר גלבוע ואחיו
ניר גלבוע ואחיו | יח"צ – חד פעמי, יחצ

ניר גלבוע, בנו של יורם גלבוע ז"ל, הוא מנכ"ל קבוצת צוות 3, שמעניק את החסות לאירוע. גלבוע הזניק את המקצה השני במרוץ, ואמר: "מרוץ נס ציונה מעודד אורח חיים בריא ומבטא את הערכים מצוינות והישגיות גם ברמה האישית וגם ברמה הקהילתית. ישר כוח לכל המשתתפים ותודה לשותפים לדרך – לעיריית נס ציונה ומחלקת הספורט".

ערד מצדה בזריחה – מרוץ בלתי נשכח

רגע לפני פגרת הקיץ והחום הגדול, חברת 'מרתון ישראל' תקיים בפעם השביעית את מרוץ "ערד מצדה בזריחה"* מרוץ ייחודי המשלב 17 ק"מ של סינגל שטח מדהים עם הזריחה למרגלות המצדה, מקצה 11 ק"מ ע"ש עומר רובינוביץ' ומקצה 5 ק"מ עממי * 20 שעות של שכרון חושים, TOTAL SPIRIT DAY & NIGHT חוויה שמתחיל הרבה לפני קו הזינוק ומסתיימת הרבה אחרי נקודת הסיום.

מרוץ "ערד – מצדה בזריחה", מתקיים בפעם השביעית בהובלת ויוזמת מרתון ישראל, המתמחה באירועי ריצה ייחודיים. "חזון מרתון ישראל הוא הטמעת תרבות ספורטיבית, חינוך לחיים בריאים באמצעות ספורט, שילוב הריצה בחיי היום יום באירועי שיא שמהווים, חוויה בלתי נשכחת. ערד מצדה הוא אחד השיאים שלנו בעשייה ולמשתתפים הרבים בריצה ובחוויה הכוללת", ציין עופר פדן, מנכ"ל מרתון ישראל.

האירוע מתחיל בשקיעת החמה ביום חמישי, בתוך יממה קם בלב המדבר בכפר הנוקדים, נווה מדבר בלב הבקעה בין ערד למצדה, כפר ריצה שמקבל את פני הרצים באווירה מדברית ייחודית לעשרים שעות של שכרון חושים שמתחיל הרבה לפני קו הזינוק ומסתיים הרבה אחרי נקודת הסיום.
האירוע כולו גדוש בתכנים מרתקים, הלינה באוהלים החברתיים, ארוחת ערב מדברית, הרצאה על ריצת שטח עם תה וקפה כדרך המדבר, סביב המדורה, תדריך רצים מקצועי והרכב מוסיקלי מקפיץ. בסיום מנוחה במאהל בדואי לקראת הריצה אל הזריחה.

"הריצה נפתחת בחשיכה, ולקראת זריחה, בשקט המדברי, שאין כמותו ומייצרת חוויה עוצמתית בחיבור לטבע ולמדבר, כל אחד עם עצמו ועם האתגר האישי שלו וביחד כולם. הרגע הזה בו כל הרצים והרצות מתנקזים אל נקודת הסיום למרגלות המצדה, במרוץ נגד השמש כדי להספיק ליהנות כמה שיותר מרגעי בוקר קסומים על הרי מואב, הולך ומתהווה לו רייב ערד-מצדה. זמן מושלם להתענג על נוף עוצר נשימה באחד המקומות היפים בישראל, להתמסר למוסיקה ולמדבר המתעורר במסיבת ריקודים שחותמת את המרוץ המשכר הזה", הוסיף פדן.

ערד מצדה בזריחה
מרוץ ערד-מצדה בזריחה | יח"צ – חד פעמי, sportphotography

במרוץ שלושה מקצים: 11 ק"מ תחרותי, ע"ש עומר רובינוביץ' בן ערד שנפל במבצע "עופרת יצוקה", 5 ק"מ הליכה עממי ומקצה סינגל שטח של 17 ק"מ. המרוץ כולו מצולם ע"י רחפן להבטחת בטחון הרצים, בנוסף יחידת חילוץ ערד תהיה פרוסה לאורך המסלולים ומרשלים, מרתון ישראל פועל תחת סטנדרטי בטיחות קפדניים ומחמירים למען בטחון המשתתפים.

בנוסף, חברת מרתון ישראל שמה לה למטרה לקדם את התיירות האזורית, לחזק את העסקים הקטנים וכמובן לגייס את יישובי ותושבי האזור לקחת חלק פעיל ולחבר בין רצים מכל הדתות והאמונות. האירוע מתקיים בשיתוף עיריית ערד ומחלקת התיירות, כפר הנוקדים, משרד התיירות, משרד התרבות והספורט, מרכז הפועל, רשות הטבע והגנים.

המרוץ יתקיים בימים חמישי-שישי 16-17.6. לאתר לחצו כאן.