אדרסון בספק לליברפול, מאנה ענה לגווארדיולה

אדרסון
אדרסון | Michael Regan/Getty Images

השוער שהוחלף ב-1:1 נגד אטאלנטה התלונן על רגישות ובמנצ'סטר סיטי יעקבו מקרוב לראות אם יהיה כשיר למשחק העונה בראשון (18:10 בספורט1). הסנגלי השיב להאשמות כי הוא צולל: "אם אקבל פנדלים, אמשיך לעשות זאת"

(גודל טקסט)

רבים הרימו גבה כאשר פפ גווארדיולה בחר לעלות למשחק החוץ בליגת האלופות נגד אטאלנטה עם ההרכב החזק ביותר שעומד לרשותו. ביום ראשון תתארח מנצ'סטר סיטי אצל ליברפול (18:10, ישיר בספורט1) למשחק העונה הראשון באנגליה, ובזמן שיורגן קלופ העניק מנוחה לשחקניו, בייחוד לסאדיו מאנה שרק עלה לדקות האחרונות ב-1:2 על גנק, מנג'ר האלופה פתח עם כל התותחים הכבדים שלו למעט סרחיו אגוארו, שגם כך לא פתח בכל המשחקים האחרונים.

אלא שבמהרה העסק הסתבך לגווארדיולה עד מאוד: השוער אדרסון התלונן על מיחושים ברגלו וכבר לא חזר מחדר ההלבשה למחצית השנייה, מחליפו קלאודיו בראבו הורחק בכרטיס אדום ישיר וכך מצאה את עצמה סיטי במשך 10 דקות עם המגן הימני קייל ווקר בין הקורות, כל זה בנוסף לכך שהיא שמטה שתי נקודות ונפרדה רק ב-1:1 מול הקבוצה מברגאמו שמארחת בסן סירו והשיגה את הנקודה הראשונה שלה אי פעם במפעל.

כשנשאל גווארדיולה בסיום על פציעתו של אדרסון, אמר: "אני לא יודע לומר כרגע (אם הוא יהיה כשיר לליברפול). זו בעיה בשריר וזו לא בעיה גדולה, אבל הוצאתי אותו כדי לא לסכן אותו. הוא הרגיש משהו ולכן החלטתי להוציא אותו". אגב, ווקר, שעלה במקום בראבו שהפך לשוער הראשון בליגת האלופות שעולה מהספסל ומורחק, הצליח לרשום עצירה אחת – שזו למעשה עצירה אחת יותר מבראבו ואדרסון אמש.


קייל ווקר. הוא, בניגוד לאדרסון ובראבו, מנע שער (Michael Regan/Getty Images)

ואם כבר משחק העונה הממשמש ובא, סאדיו מאנה החליט להגיב לדברי גווארדיולה, שטען כי הוא "צולל לעתים", ואמר: "אם אני 'צולל' ומקבל פנדל, אז אעשה זאת שוב! אבל מה שיורגן אמר נכון, אני לא צולל. היה מגע (מול אסטון וילה) ואולי יגידו שזה לא היה פנדל, אבל קיבלתי כרטיס צהוב (על התחזות) ואין לי שום בעיה עם זה. אמשיך לעשות זאת ואם אקבל פנדלים אז מעולה ואם לא אז לא. לעולם לא אשנה את הדרך שלי – הדבר היחיד שאני יכול לומר בוודאות זה שאעשה הכל כדי לעזור לקבוצה".

עוד אמר מאנה על גווארדיולה: "זה חכם מצדו לקבל את תשובת הלב מצוות השיפוט, אבל אמשיך לשחק את הכדורגל שלי ואני לא מתעסק בדבריו. זה לא משנה דבר במוטיבציה והוא גם אמר עליי דברים טובים, כך שזה לא משנה. מצפה לנו משחק גדול שכולם כבר מצפים לו ומתרגשים לקראתו".


מאנה. "אעשה זאת שוב!" (Laurence Griffiths/Getty Images))

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי