צפו בתקציר: צעירי ליברפול הובסו 5:0 מול אסטון וילה

שחקני ליברפול מאוכזבים
שחקני ליברפול מאוכזבים | Michael Regan/Getty Images

בשל לוח הזמנים המטורף, אלופת אירופה נאלצה לשחק בהרכב משני (ממוצע גילאים 18 ו-182 ימים) וקרסה במחצית הראשונה. צרפת: ריימס של ראיקוביץ' גברה על מונפלייה בגביע הליגה

(גודל טקסט)

ליברפול אלופת אירופה נכנעה ללוח המשחקים הרצחני שלה כאשר איבדה תואר ראשון העונה. מחר (רביעי)הקבוצה תחל את דרכה בחצי גמר אליפות העולם המועדונים, והערב (שלישי) האדומים עלו בהרכב משני לחלוטין (ממוצע הגילים עמד על 18 שנה ו-182 ימים) בלית ברירה משחק החוץ בוילה פארק כשגם יורגן קלופ כמובן לא היה עם הקבוצה על הקווים.

האדומים, כצפוי, הודחו מרבע גמר גביע הליגה ורשמו הפסד גבוה במיוחד כשהובסו 5:0. זו הייתה הפעם הראשונה בה ליברפול סופגת רביעייה במחצית הראשונה מאז מאי 2015, ואלה היו ימים אחרים, עוד לפני בואו של יורגן קלופ.

קונור הוריהאן כבש לזכות המארחת בדקה ה-14 והשוער קאומין קלר, שהיה אשם בשער הראשון (בעיטה חופשית שהיה צריך להדוף) ספג שוב כעבור שתי דקות בכדור קשתי מהצד לאחר שפגע בשחקן הגנה ותפס גובה. המארחת קיבלה תיאבון. ג'ונתן קודג'יה כבש שער קל בדקה ה-37 כשהשחיל את הכדור לרשת באחד על אחד והספיק לכבוש שער עוד יותר קל ולהשלים צמד בדקה ה-45.


שחקני אסטון וילה חוגגים. ההרכב הצעיר של ליברפול לא עניין אותה (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

המשחק נרגע עד לתוספת הזמן כאשר החלוץ הברזילאי ווסלי שעלה מהספסל קיבל מסירת עומק נפלאה מטרזגה ובעט בקלות לרשת, 0:5 בסיום. ערב לא נעים מבחינת ליברפול, אבל האם הייתה ברירה אחרת?

בסיבוב השני בגביע המלך בספרד נרשמה דרמה גדולה. אלאבס הודחה לאחר שנכנעה 3:1 לריאל ג'אן מהליגה הרביעית כאשר הבלם ויקטור לגוורדיה הורחק בדקה ה-52 כשהקבוצה הייתה בפיגור. גראנדה הצליחה להימנע מבושה עם מהפך גדול מול ל'הוספיטלט מהליגה הרביעית. היא ירדה למחצית בפיגור 2:0 כשרוברטו סולדאדו שפתח על הספסל כבר נזרק למערכה עוד קודם. איבן ראמוס צימק בפנדל וסולדאדו הכניס את המשחק להארכה. בדקה ה-106 ראמוס השלים צמד בדרך ל-2:3 קשה. מי שלא הייתה זקוקה לדרמה זו אייבר שהביסה 0:4 את לורגונס לאחר מחצית ראשונה מאופסת כאשר הקשר פאבלו דה בלסיס כבש שלושער. אתלטיק בילבאו ניצחה 0:2 את אינטרסיטי מהליגה הרביעית. אתלטיק בילבאו ניצחה 0:2 את אינטרסיטי מהליגה הרביעית.

בגביע הליגה הצרפתי, ריימס של פרדראג ראיקוביץ' גברה 0:1 בבית על מונפלייה מפנדל מוצלח של הקשר מאתיו קפארו הצעיר בדקה ה-78. עוד קודם לכן, המגן השמאלי מיכאילו ריסטיץ' הורחק בדקה ה-69. בהמשך מונאקו הובסה 3:0 בביתה מול ליל והודחה. המאמן לאונרדו ז'ארדים לא שיחק עם הרכבו החזק ביותר אך ססק פברגאס בהחלט היה שם. החלוץ ויקטור אוסימן כבש בדקה ה-19 וכעבור ארבע דקות נאלץ לנטוש את המשחק ולהתחלף בשל פציעה. לואיק רמי, שעלה מהספסל במקומו, הכפיל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+3) והשלים צמד לפני הסיום (86).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי