"ריאל מדריד תהפוך את סאדיו מאנה לרכש היקר בתולדותיה"

מוחמד סלאח, סאדיו מאנה
מוחמד סלאח, סאדיו מאנה | Nathan Stirk/Getty Images

מדורי הספורט ברחבי היבשת מחפשים דרך למלא את החלל שנוצר? באנגליה מדווחים שהבלאנקוס שוחחו עם נציגיו של הכוכב והם מאמינים שליברפול תסכים לשחררו תמורת הסכום הנכון

(גודל טקסט)

לאחר שעולם הכדורגל הושבת כמעט לחלוטין בשל מגיפת הקורונה שממשיכה להתפשט, מדורי הספורט ברחבי היבשת מחפשים ככל הנראה דרך למלא את החלל שנוצר ובאופן לא מפתיע ניתן לקרוא בימים האחרונים מגוון דיווחים על עתידם של שחקנים בכירים.

לפי דיווח שפורסם ב'מירור' האנגלי, ראשי ריאל מדריד שוחחו עם נציגיו של כוכב ליברפול סאדיו מאנה ועדכנו אותם בכך שהם נחושים להחתימו במהלך הקיץ הקרוב. הבלאנקוס מאמינים שמוליכת הפרמיירליג תסכים לוותר על שירותיו של הסנגלי המצטיין תמורת כ-140 מיליון ליש"ט – סכום שיהפוך אותו לרכש היקר בתולדות הקבוצה מבירת ספרד.

אחרי שהבין כי יהיה לו קשה להשלים את עסקת קיליאן אמבפה מפריז סן ז'רמן, מי שדוחף להשלמת המהלך הוא זינדין זידאן, שלא מרוצה מהכלים שעומדים לרשותו כיום ומחזיק מאוד מכוכב ליברפול. ב'מירור' טענו שזידאן רצה להנחית את מאנה במדריד כבר בקדנציה הראשונה שלו בקבוצה, אך עזיבתו בזמנו הורידה את האפשרות הזו מהפרק וכעת המאמן הצרפתי שואף ל'סגור מעגל' ולהוציא את המהלך לפועל בהקדם.

מאנה, לו חוזה עד יוני 2023 באנפילד, נרכש על ידי ליברפול ב-קיץ 2016 תמורת 34 מיליון יורו והספיק לזכות עם הקבוצה בליגת האלופות, סופר-קאפ אירופי וגביע העולם למועדונים, כשבקרוב – בהנחה שהכדורגל ישוב לשגרה – הוא וקבוצתו יוכתרו לאלופי אנגליה לראשונה מאז 1990. ב-121 הופעות ליגה במדי ליברפול בפרמיירליג, הכוכב הסנגלי מצא את הרשת 59 פעמים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי