"סלאח כובש המון שערים, אבל מתקשה בפעולות הפשוטות"

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Laurence Griffiths/Getty Images

דון האצ'יסון, שחקן העבר של ליברפול, מתח ביקורת חריפה על המצרי: "הוא לא מוסר טוב על חמישה מטרים, משחק בצורה אגואיסטית ולא משתפר". כשנשאל האם היה מחליף אותו בסאנצ'ו ענה: "בוודאי, על אף הסטטיסטיקה שלו"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

מאז שהגיע לליברפול, מוחמד סלאח עשה קפיצת מדרגה בלתי רגילה, כבש שערים רבים, זלל תארים והפך לאחד השחקנים הטובים בעולם. יש לו 91 שערים ב-144 הופעות במדי אלופת אירופה היוצאת וביציעי אנפילד הוא אגדה. אך מסתבר שיש כאלה שעבורם זה לא מספיק. דון האצ'יסון הסקוטי, קשר ליברפול בעבר ופרשן בהווה, הוא אחד מאלה שהעזו להעביר ביקורת חריפה על הכוכב המצרי.

האצ'יסון אמר: "אני רואה את סלאח כל שבוע והמספרים שלו מפחידים. הוא עושה דברים מבריקים אך בדברים הכי בסיסיים הוא ממש רע. הוא לא מוסר טוב, אפילו לא בטווח של חמישה מטרים, לא משחרר את הכדור ומשחק בצורה אגואיסטית, מנסה לעבור את כל מי שנמצא מולו".

הסקוטי המשיך: "כשהוא משחק אתה יודע שהוא שחקן טוב שמשחק בקבוצה גדולה ואתה משוכנע שיורגן קלופ וצוות האימון ינסו לעזור לו בזה, אבל לטעמי הוא נכשל יותר מדי בפעולות הפשוטות".


מוחמד סלאח. ספג ביקורת קשה (Clive Mason/Getty Images)

כשנשאל על האפשרות שג'יידון סאנצ'ו, הכוכב האנגלי של בורוסיה דורטמונד, יהיה יורשו, ענה בפשטות: "אם הייתי קלופ, על אף המספרים המפחידים שלו – בוודאי שהייתי מחליף אותו בסאנצ'ו".

העונה כבש המצרי 20 שערים בכל המסגרות והפך לשחקן שכבש את מספר השערים השני הגבוה ביותר בתום מאה הופעות בפרמיירליג – 70, כשרק רוג'ר האנט שכבש 72 שערים איי שם בסוף שנות ה-50 עד סוף שנות ה-60 – מאפיל עליו. מנגד, האנגלי הצעיר (19) מציג סטטיסטיקה מפחידה משלו. יש לו 17 שערים ועוד 19 בישולים ב-35 הופעות בלבד. אין ספק שיהיה מעניין הקיץ באנפילד, אך קודם כל מקווים מקווים שם הפרמיירליג תחזור האליפות ההיסטורית תחזר הביתה לאחר 30 שנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי