איזו נבחרת: הרכב השחקנים היקרים ביותר בליגה האנגלית

דה בריינה
קוויין דה בריינה, מוחמד סלאח | Gettyimages

ב-Transfermarket הציגו את ה-11 המפחידים של הפרמיירליג בשווי של 1.3 מיליארד יורו. ליברפול כמובן השתלטה עם שישה נציגים, כמה לסיטי ומי השחקן היקר ביותר?

(גודל טקסט)

 איזו נבחרת, אפשר רק לקנא. באתר Transfermarket חשפו את הרכב 11 השחקנים היקרים ביותר בפרמיירליג עם שווי כולל של 1.32 מיליארד יורו. 75 מיליון יורו זהו ערך השוק של השחקן "הכי פחות טוב" ברשימה.

כצפוי, ליברפול האלופה שבדרך שעושה עונה מהסרטים עם 27 ניצחונות, תיקו והפסד בודד – השתלטה על ההרכב עם לא פחות משישה נציגים. ככה זה ששחקניה לא מבוגרים והם נמצאים בשיא הקריירה. הקבוצה של יורגן קלופ השתלטה על חוליית ההגנה כאשר חוץ מהשוער אליסון שמוערך ב-90 מיליון יורו, נמצאים גם טרנט אלכסנדר ארנולד (110 מיליון יורו), וירג'יל ואן דייק (100 מיליון יורו) ואנדרו רוברטסון (80 מיליון יורו).

אולם, השחקן עם שווי השוק היקר ביותר בפרמיירליג מגיע דווקא מהאלופה היוצאת מנצ'סטר סיטי. ראחים סטרלינג מוערך ב-160 מיליון יורו, קצת יותר מצמד חלוצי החוד – מוחמד סלאח והארי קיין, הנציג היחיד של טוטנהאם ברשימה, כשגם לסאדיו מאנה וקוויין דה בריינה ערך זהה של 150 מיליון יורו.

ואן דייק נגד סטרלינג (AFP)

לקבוצה של פפ גווארדיולה יש שלושה נציגים כאשר האחרון הוא אמריק לאפורט שמוערך ב-75 מיליון יורו. את הנבחרת משלים אנגלו קאנטה מצ'לסי, שהשווי שלו הוא 100 מיליון יורו – כמו של פול פוגבה.  כך שבעוד מנצ'סטר יונייטד יכולה לטעון שמגיע לה לכלול נציג בסגל – אצל ארסנל המצב שונה.

פייר-אמריק אובמיאנג הוא השחקן עם שווי השוק הגבוה ביותר – 70 מיליון יורו, ואחריו ניקול אפפה, שחקן הרכש היקר בתולדות המועדון, עם 65 מיליון יורו. ובחזרה לשדים האדומים, חוץ מהקשר הצרפתי, מרקוס ראשפורד הוא השחקן עם שווי השוק הגבוה ביותר – 80 מיליון יורו, ואחרי הבלם הארי מגוויר עם 70 מיליון יורו. יש לציין כי לירוי סאנה, על אף הפציעה הקשה שספג, מוערך ב-100 מיליון יורו וכך גם ברנרדו סילבה אך אין להם מקום ברשימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי