סטרלינג: "חזרה לליברפול? אם להיות כן, אני אוהב את המועדון"

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג | ANTHONY DEVLIN/AFP via Getty Images

כחמש שנים אחרי שעזב את המייטירדס בטונים צורמים ובתור האנגלי שנמכר בסכום הגבוה ביותר כשהוא רק בן 20, הודה כוכב מנצ'סטר סיטי: "זו קבוצה שעשתה עבורי המון, ברור שהיא בלב שלי"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

אחד הטרנדים הגדולים של הימים האחרונים, בלית ברירה ולנוכח השבתת העולם שנכפתה כתוצאה מהתפרצות נגיף הקורונה, הוא קיום שיחות וידאו ברשתות החברתיות. כמובן שגם ספורטאי העולם לא פסחו על הרעיון ואף לקחו אותו צעד קדימה, כשניצלו את הפלטפורמות השונות לקיום "סשן שאלות ותשובות", בו הם עונים בזמן אמת לשאלות העוקבים אחריהם.

היום עשה זאת גם כוכב נבחרת אנגליה ומנצ'סטר סיטי, ראחים סטרלינג, שהצליח להפתיע את אוהדי ליברפול. למי שלא יודע, סטרלינג הגיע לליברפול בגיל 16 תמורת כחצי מיליון ליש"ט מקווינס פארק ריינג'ס וסומן להיות אחד מכוכבי הקבוצה, לכן גם העברתו מהקבוצה הלונדונית הותנתה בתשלום של מיליונים נוספים אם הוא יממש את הציפיות – והוא אכן מימש אותם וכבר ב-2012/13 הפך לשחקן רוטציה, חודשים ספורים אחרי שערך הופעת בכורה רשמית בגיל 17 ו-107 יום.

התקוות והחלומות של אוהדי ליברפול התנפצו בקיץ 2015, כאשר סטרלינג הפך לאנגלי שנמכר נכון לאותם ימים בסכום שיא – כ-49 מיליון ליש"ט שילמה עבורו מנצ'סטר סיטי כשהוא בן 20 בלבד, לאחר מו"מ ממושך ומלוכלך במיוחד דווקא בינו לבין המייטירדס, שסירבו לדרישות השכר הגבוהות שלו ובסופו של דבר, בלית ברירה, נכנעו לדרישתו לעזוב בהבנה שאי אפשר להשאיר שחקן בכוח.


סטרלינג בימיו באדום (ANDREW YATES/AFP via Getty Images)

כעת, כחלק משאלות הגולשים ולאחר מספר עימותים בחלוף השנים בינו לבין אוהדי ליברפול, השחקן נשאל באינסטגרם אם יחזור לליברפול ביום מן הימים וןהשיב: "אם אחזור לליברפול יום אחד? אם להיות כן, אני אוהב את ליברפול. אל תסובבו את זה לכיוונים אחרים, אבל ברור שליברפול תמיד בלב שלי. זו קבוצה שעשתה עבורי המון בשלבים הראשונים של הקריירה".

סטרלינג גם נשאל על ידי העוקבים איזו שלישיית קישור הוא מעדיף וענה: "אני מצטער, אבל אני בוחר בפרנק למפארד, סטיבן ג'רארד ופול סקולס. אל תבינו אותי לא נכון, צ'אבי, אנדרס אינייסטה וצ'אבי אלונסו הם שחקנים אדירים שזכו בכל תואר אפשרי, אבל אני גדלתי על ג'רארד, למפארד וסקולס".




סטרלינג ואלכסנדר ארנולד, שגדל בליברפול. עוד ישתפו פעולה בליברפול? PAUL ELLIS / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי