"פראנס פוטבול": סאדיו מאנה רוצה לעבור לריאל מדריד

סאדיו מאנה
סאדיו מאנה | Jan Kruger/Getty Images

במגזין היוקרתי הצהירו שכוכב ליברפול רואה את עצמו בעתיד לובש את מדי הבלאנקוס, אולם נראה כי עסקה שכזו לא צפויה לצאת אל הפועל לפני קיץ 2021

(גודל טקסט)

אם להסתמך על המגזין הצרפתי היוקרתי "פראנס פוטבול", סאדיו מאנה כבר יודע יודע מה הצד הבא שלו בקריירה. הקשר הסנגלי האריך את חוזהו בליברפול עד 2023 לפני כשנתיים, אבל בהחלט ייתכן שמדובר בתקופה אותה הוא לא יסיים באנפילד – ואם זה יקרה, המשמעות היא שהוא עבר לריאל מדריד.

מאנה נמצא כבר זמן רב תחת עיניהם הבוחנות של אנשי ריאל מדריד ומזה שנתיים ששמו מוזכר פעם אחר פעם כאחד המועמדים המובילים להצטרף לבלאנקוס, אבל ב"פראנס פוטבול" הצהירו הבוקר (שלישי) שעבור מאנה יש רק שתי אופציות: כל עוד יהיה פתח לעזוב את ליברפול, הוא רוצה לעבור אך ורק לריאל מדריד.

לפי הידיעה בצרפת, ליברפול לא צפויה לשחרר את מאנה, בוודאי לא בקיץ הקרוב שצפוי להיות קשה מהרגיל בעקבות התפשטות נגיף הקורונה והשפעותיה הכלכליות של המגפה שעוד יתבהרו בעתיד, אך גם מוליכת הפרמיירליג ומי שצפויה להיות האלופה לעונת 2019/20 במוקדם או במאוחר תקשה על שחרורו כדי שלא למתג את עצמה כקבוצה שמוכנה לוותר על כוכביה עבור הסכום הנכון – כפי שקרה עם מכירת פיליפה קוטיניו לברצלונה בינואר 2018.

גם בתקשורת בסנגל מדווחים לא אחת על כך שמאנה מעוניין ללבוש ביום מן הימים את מדי ריאל מדריד, אולם כיום מחירו מוערך בין 120 ל-150 מיליון יורו ונראה שעסקה שכזו תוכל להתבצע רק בקיץ 2021, אם בכלל. 


מאנה. עוד ילבש לבן בהמשך הקריירה? (Julian Finney/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי