מלך האינסטגרם: פדרר שיאן ווימבלדון, בלאט ריגש מדינה שלמה

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | צילום: אינסטגרם

דניאל סיילן עם המצעד השבועי של התמונות הכי מדוברות ברשת. השבוע: הטניסאי השוויצרי זכה בתואר הנכסף והכדורסלן הצעיר הצליח לסחוף את הנבחרת לגמר היוקרתי

(גודל טקסט)

המדור שמרגש אתכם בכל פעם מחדש עם התמונות הכי מדוברות ומעניינות באינסטגרם שוב כאן. והשבוע: המעבר האפשרי של ניימאר לצרפת, הרכש הברזילאי של מכבי חיפה וכמובן ההישג הבלתי ייאמן של רוג'ר פדרר. מוכנים? יוצאים לדרך.




5. החלמה מהירה לבן שהר – 2,949 לייקים ו-199 תגובות

חלוץ הפועל באר שבע הותקל בשבוע שעבר במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות בגומלין מול הונבד הודפשט. שהר נפצע באורח קשה ופונה על אלונקה מכר הדשא, לאחר בדיקות מקיפות נקבע כי הוא סובל משבר בעצם הבריח ולצערם של אוהדי האלופה, הוא ייעדר מספר חודשים מהמגרשים. לפני מספר ימים העלה לחשבון האינסטגרם תמונה המתעדת את פציעתו וכתב: "תודה רבה לכולם על התמיכה והדאגה, זה לא מובן מאליו.. מקווה לחזור מהר למגרשים". החלמה מהירה מאתנו.
 


 

תודה רבה לכולם על התמיכה והדאגה, זה לא מובן מאליו.. מקווה לחזור מהר למגרשים

A post shared by bensahar14 (@bensahar14) on



4. קאיו בביצוע ווקאלי מרשים – 8,305 צפיות, 2,216 לייקים ו-26 תגובות

מכבי חיפה מתכוננת במרץ לעונה הבאה בליגת העל וכאמור עובדת על חיזוק לעמדות ההתקפה. בשבוע שעבר, החתימו הירוקים את קאיו הברזילאי שנחשב עד כה לרכש הנוצץ ביותר בכרמל. השחקן שזכה למחמאות רבות ודובר עליו כשובר שיוויון ואחד הכוכבים הגדולים שנחתו ארצה בקיץ, תועד בחשבון האינסטגרם הרשמי של קבוצתו כשהוא פוצח בשירת הלהיט הברזילאי הידוע "as si te pego" לעיניי השחקנים שמריעים לו ומצטרפים לשירה בציבור כולל דוס סנטוס הרכש הברזילאי הנוסף בירוק. אז רגע לפני שהוא עולה על כר הדשא בסמי עופר במטרה לכבוש את לבם של האוהדים, תהנו מביצועיו הווקאלים.




 

קאיו נכנס לעניינים! #לאנפסיקלשיר #שבועירוק

A post shared by מועדון כדורגל מכבי חיפה (@maccabihaifafc) on


 

3. ניימאר בדרך לפ.ס.ז'? 1.6 מיליון לייקים ו-47.3 אלף תגובות

כוכב ברצלונה הפך לדבר החם ביותר בכדורגל העולמי בעקבות המעבר האפשרי לפ.ס.ז' תמורת סכום אסטרונומי של 222 מיליון יורו. השחקן שלא ירד מן הכותרות עקב פגישה אותה יזם אביו עם המנהל המקצועי של הצרפתים וכאמור לא הסתיר את רצונו להתקדם באופן מקצועי ולהיות המנהיג על המגרש וגם להשתדרג באופן כלכלי גרר תגובות סוערות ברשת. חרף הספקולציות בנוגע לעתידו בעונה הבאה, העלה הברזילאי תמונה לאינסטגרם לצד אביו המנהל אותו וכתב: "אתה מייצג את כל החברים שלי. זה שיש לי אותך כחבר זה אחד הדברים הכי טובים שיש לי בחיים. אני אוהב אותך אבא". 




 

Você representa TODOS os meus AMIGOS… te ter como amigo é uma das melhores coisas que tenho na vida. Te amo, Pai ! You represent ALL my FRIENDS … having you as a friend is one of the best things I have in my life. I love you, Dad!

A post shared by Nj neymarjr (@neymarjr) on



2. תמיר בלאט כבר לא רק הבן של – 804 לייקים ו-83 תגובות

כידוע, נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל סיימה כסגנית אלופת אירופה וזכתה במדליית הכסף לאחר הפסד בגמר ליוון. שחקניו של עודד קטש ריגשו מדינה שלמה בזכות האחדות בין השחקנים, ההקרבה והזהות הלאומית שגיבשה את הצעירים הללו עד למעמד היוקרתי במפעל. אחד הכוכבים שבלט לאורך כל הדרך ונבחרת לחמישיית הטורניר הינו, תמיר בלאט, שכבר מזמן לא רק הבן של אלא שחקן כדורסל מקצוען שעומד בפני עצמו. השחקן הצעיר שיתף רגע לפני הגמר הגדול תמונה באינסטגרם ורשם: "גמר. אין מילים. עוד אחד!!!!!! #lovemyteam #humbleandhungry #fiba". אנו מצדיעים לנבחרת וגאים בכם!



 

גמר. אין מילים. עוד אחד!!!!!! #lovemyteam #humbleandhungry #fiba

A post shared by tamirblatt6 (@tamirblatt) on

1. רוג'ר פדרר מלך הדשא – 820 אלף לייקים ו-20.4 אלף תגובות

מלך הדשא הבלתי מעורער, רוג'ר פדרר, זכה בווימבלדון בפעם השמינית בקריירה ובתואר הגראנד סלאם ה-19 שלו. השוויצרי גבר בשבוע שעבר על מריאן צ'יליץ' בשלוש מערכות קלילות למדי 4:6, 1:6, 3:6 והוכתר כשיאן הטורניר בכל הזמנים מבלי להפסיד אף מערכה תוך שעה ו-40 דקות. הכוכב נתקל בסיטואציה לא שגרתית כאשר הקרואטי נשבר באופן מנטאלי והחל לבכות ללא הרף במערכה השנייה, דבר שגרם לקטיעת המשחק ולהפסקה ארוכה מן הרגיל. לבסוף, הפנומן קטף את התואר וריגש את מאות אלפי אוהדיו ברחבי העולם עם גביע נוסף מבית היוצר של המפעל היוקרתי בלונדון.



 

#19 tastes great #wimbledon

A post shared by Roger Federer (@rogerfederer) on


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי