קעקוע, עיצוב גבות ותסרוקת משוגעת: מאור בוזגלו משתדרג

מאור בוזגלו מתקעקע
מאור בוזגלו מתקעקע | צילום: אינסטגרם

רגע לפני שככל הנראה יחתום במכבי חיפה, MB11 מטפח את הלוק. מהסטודיו לקעקועים, לעיצוב הגבות והמוהיקן הבלונדיני. ליגת העל תתכונני, בוזגלו חוזר מטופח מתמיד

(גודל טקסט)
מאור בוזגלו מתקרב בצעדי ענק לחתימה במכבי חיפה ועד שזה יקרה, הוא כרגע מתרכז בשיקום שלו ובחיים הטובים. את יום האהבה הוא חגג עם אהובתו ההריונית מירן, שצריכה ללדת בחודש הקרוב כפי שניתן לראות בתמונה היפה שפירסם לכבוד החג הכי ורוד בשנה. 


 

יום אהבה שמח אישה שלי ❤️ @miranbuzaglo

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on



מסתבר שמירן, קוסמטיקאית ותיקה ומבוקשת בתחום עיצוב הגבות, אחראית גם על תחזוק הגבות של MB11 שכיאה לפרזנטור של "לי קופר", צריך לשמור על תחזוקה ברמה גבוהה. לא רק פנים חלקות ושלל תסרוקות משוגעות, אלא כל החבילה של בוזגלו זוכה לטיפוח על בסיס קבוע, כמו גם האהבה לקישוטים ובמקרה שלו, לקעקועים. אמש (שלישי) הגיע הכוכב לסטודיו הקעקועים של אביהו בן גידה שהוציא אותו מאוד מרוצה.




מאור בוזגלו מעצב גבות
מטופח מתמיד בזכות האישה. צילום: אינסטגרם

 

זוכרים את הקעקוע של בוזגלו כילד קטן? לפני מספר שבועות פרסמנו את הקעקוע של מספר 11 ובו הוא יושב על כדור כילד ומסתכל אל עבר האופק. אתמול הוסיף אמן הקעקועים את הרקע לקעקוע שנלקח מתוך תמונת ילדות של בוזגלו, הנוף שנשקף מהמגרש בו נהג לשחק. כמה אותנטי.





רקע ילדותו של מאור בוזגלו. צילום: אינסטגרם




בנוסף גם את המחשבות של אותו ילד שחלם להיות כוכב כדורגל והצליח להגשים: החלום על בית, על אליפות ועל גביע. אז למעשה רק חלום אחד עוד חסר לו, להביא את הגביע. אולי יצליח לעשות את זה השנה בירוק. 




בוזגלו מתקעקעבוזגלו מתקעקע ומתחדש. צילום: אינסטגרם




בוזגלו מתקעקענו איך יצא? צילום: אינסטגרם




העיקר שהוא מבסוטהעיקר שבוזגלו מבסוט. צילום: אינסטגרם




התוצאות הסופיותתתחדש!




התסרוקת המשוגעתהתסרוקת המשוגעת מלפני שבוע, הבחור מתמיד. צילום: אינסטגרם
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי