מחוץ למגרשים: כריסטיאנו רונאלדו מציג מוד משפחתי בהרכב מלא

כריסטיאנו רונאלדו ובת זוגו
כריסטיאנו רונאלדו ובת זוגו | מסך

בזמן שהוא מורחק מכר הדשא, כוכב ריאל מדריד ממשיך להעסיק את 110 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם עם תמונה משפחתית לתפארת הבלאנקוס

(גודל טקסט)
CR7 הוא לא רק פנומן על כר הדשא, אלא כבר מזמן הוכתר גם למלך הרשתות החברתיות. הכוכב הכי גדול של ריאל מדריד מחזיק ב- 110 מיליון עוקבים אחרי חשבון האינסטגרם שלו שמתוחזק באופן שמשגע את המעריצים. אתמול בזמן שצפיתם במכבי חיפה מנצחת את הפועל ב"ש במסגרת המחזור השני של ליגת העל, הכוכב הכי גדול בעולם בחר להעלות תמונה בהרכב משפחתי מלא. 



בתמונה: כריסטיאנו רונאלדו בפיג'מה, בת הזוג שלו הדוגמנית ג'ורג'ינה רודריגס, שנמצאת בחודש השביעי להריונה, התאומים הקטנטנים מהפונדקאית, מתאו ואווה וכריסטיאנו רונאלדו ג'וניור בן השבע. ממש משפחה לתפארת. לא נשכח שבקרוב החמישה יהפכו לשישה כאשר רודריגס צפויה ללדת בתחילת חודש נובמבר. עד אז, ההריון לא מפריע לה להיראות נהדר ולהמשיך להתאמן ולהישאר פצצה לצד הכוכב שלה. 


 

Family mood ❤️❤️❤️❤️

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on




 

רונאלדו, שמחכה להופעת הבכורה שלו העונה בליגה הספרדית, לאחר שהורחק מחמישה משחקים רואה בינתיים את קבוצתו מתקשה מעט לאחר ה-2:2 הדרמטי מול ולנסיה אמש.

 

¡Feliz fin de semana a todos! Mañanita de entreno con este fabuloso y cómodo conjunto de la firma @danfive Gracias @daniela_ospina5 por tus diseños pues sentirse guapa a la hora de entrenar también es importante. Te deseo muchos éxitos en tu nuevo proyecto y estoy segura de que así va a ser! Todo lo mejor para ti ❤

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי