כובש יותר: על הקשר בין ברונה מרקזין להפצצות של ניימאר

ניימאר וברונה מרקזין
ניימאר וברונה מרקזין | טוויטר

לפי מחקר שפורסם בפייסבוק כוכב פ.ס.ז' כבש 0.8 שערים למשחק במדי ברזיל עם חברתו המיתולוגית לצדו, ורק 0.5 בלעדיה. השניים חזרו לא מזדמן ולאוהדי הסלסאו יש על מה לבנות במונדיאל

(גודל טקסט)
ניימאר חזר לקראת הסילווסטר לזרועותיה של האקסית המיתולוגית שלו ברונה מרקזין. השחקנית הברזילאית בת ה-22 וכוכב פאריס סן ז'רמן חגגו את סוף השנה האזרחית בפרננדו די נורוניה, קבוצת איים חלומית בסמוך לחופי ברזיל, התנשקו בפומבי והצהירו בכך על חזרה לקשר בפעם הרביעית.


 

"Eu quero nós. Mais nós. Grudados. Enrolados. Amarrados. Jogados no tapete da sala. Nós que não atam nem desatam. Eu quero pouco e quero mais. Quero você. Quero eu. Quero domingos de manhã. Quero cama desarrumada, lençol, café e travesseiro. Quero seu beijo. Quero seu cheiro. Quero aquele olhar que não cansa." – Caio Fernando Abreu (Tive que usar as palavras de Caio, porque acho que só as minhas não são suficientes pra descrever tudo o que eu sinto por você) (Te amo)

A post shared by Bruna Marquezine ♡ (@brumarquezine) on



מסתבר שזאת בשורה מצוינת לאוהדי נבחרת ברזיל, בטח בשנת מונדיאל. ממחקר שפורסם בפייסבוק עולה שניימאר כובש הרבה יותר במדי הסלסאו כשברונה לצדו מאשר כשהם בנפרד, 0.8 גולים למשחק לעומת 0.5.


 

daydreaming @cavotagoomykonos

A post shared by Bruna Marquezine ♡ (@brumarquezine) on



הזוג הכיר בפברואר 2013 ומערכת היחסים נמשכה עד פברואר 2014. השניים חידשו את היחסים ביניהם במאי 2014 אבל נפרדו לאחר ארבעה חודשים. שנתיים וחצי חלפו וניימאר וברונה התמסדו בשלישית בפברואר 2017 ושוב החזיקו מעמד עד יוני. וכאמור את ינואר 2018 הם מציינים בעוד קאמבק, השלישי במספר.



 

YANG ⚪️ Edição #17 – DUO Foto @brunnorangel Direção criativa @ma.feitosa Edição de moda @julianoezuel Beauty @nathaliebillio @revistawow

A post shared by Bruna Marquezine ♡ (@brumarquezine) on



המחקר, שמתייחס אך ורק לשערים שכבש ניימאר במדים הצהובים ירוקים של ברזיל, מצא שהחבר של ברונה כבש 17 שערים ב-21 הופעות במדי הסלסאו, והפרוד של ברונה כבש רק 12 שערים ב-22 הופעות. כעת כל מה שנותר לאוהדי ברזיל לקוות שהגברת מרקזין תשמור על האפרוח שלה לפחות עד שברזיל תניף את הגביע העולמי ביולי השנה במוסקבה.



צפו בטלבנובלה בכיכובה של ברונה מרקזין


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי