אסי ישראלוף נפרד מבניון ותוקף את בית"ר: "התנהלות מביכה"

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

הקשר הוותיק סיים את דרכו בבירה וזכה לתמיכה. "ברור לכולם מה קורה במועדון וכולם שותקים ועוצמים עיניים", כתב השחקן והבדרן. גם איתי שכטר אמר שלום: "היה לי הכבוד לשחק איתך"

(גודל טקסט)
השחקן והבדרן אסי ישראלוף, שידוע כאוהד מושבע של בית"ר ירושלים, פרסם הערב (שבת) פוסט נוקב בו הוא מתנצל בפני יוסי בניון ותוקף את ההתנהלות של המועדון מהבירה. הדברים שכתב זכו לאלפי לייקים ועשרות שיתופים.


ישראלוף: "הסיום היה מהיר מידי, חד ומכוער. מעולם לא עזב את בית"ר שחקן שהקהל כל כך אהב. הרי זה ברור לכולם מה קורה במועדון שלנו, וכולם שותקים ועוצמים עיניים ואוזניים".



"אין סמלים בכדורגל המודרני. הכל זה כסף היום, אבל כבוד לא עולה כסף, כבוד לא משיגים בכוח, כבוד מקבלים ונותנים. חשבתי שנעשה לך כבוד של מלך, כבוד של בית"רים. סליחה יוסי, סליחה על התנהלות מביכה שהובילה אותך החוצה בדרך עקומה וחסרת כל כבוד", סיכם ישראלוף. שחקנים רבים, ביניהם גם איתי שכטר ועידן ורד, העלו פוסטים ונפרדו מיוסי בניון.


הפוסט המלא של אסי ישראלוף לפניכם:



 

האמת שאני לא יודע מאיפה להתחיל. תמיד כשהגעתי למקום מערכת ​ה​יחסים עם הקהל הייתה מיוחדת. היו לנו רגעים נפלאים של זכיות גדולות בתארים, שערים, בישולים וזה מה שגרם לאהבה הגדולה בכל מקום, לצערי לא זכיתי להעניק לכם הרבה רגעים כאלה אבל זכיתי להמון רגעים מכם, תמיד סיפרו לי עליכם, שמעתי מהצד השני של המגרש איך אתם מטריפים את הקבוצה שלכם, איך אתם הופכים את השחקנים שלכם למכונות לחימה​ במגרש​ ולאנשים שנותנים את כל הלב על המגרש. מסיבות שלא ברורות לי קרו דברים שאינני מעוניין לפתוח על מנת לא לפגוע בחברים שלי לקבוצה, במערכת הזאת ובקבוצת בית"ר ירושלים שחשובה לכל כך הרבה אנשים טובים. עם יד על הלב בחודשים האחרונים ניסיתי הכל על מנת שלא נגיע למצב הזה. אני עומד ומצדיע לכם על כל מה שהייתם לי בתקופה האחרונה, כל הודעה שקיבלתי, כל צעקה מהיציע וכל מחיאת כף. מהרגע הראשון שהרמתם אותי על הכתפיים בבית וגן, על התמיכה במשחקים, על התמיכה ברגעים הקשים, על העמידה מאחורי ברגע שכולם ניסו לסכסך בינינו. ריגשתם אותי, נתתם לי הרגשה שקשה להסביר במילים. אתם תופסים פינה גדולה בלב שלי, אני אוהב אתכם אהבה גדולה ואני מאחל לעצמי שמישהו שם למעלה יגרום לזה שעוד ניפגש ונעשה דברים גדולים ביחד. שלכם יוסי בניון.

A post shared by benayoun15 (@benayoun15) on

 

היה לי את הכבוד לשחק איתך. #legend

A post shared by Itay Shechter (@itayshechter) on

 

זה חולצה שקיבלתי מבניון… אותו בניון שהבקיע גול ניצחון בברנבאו ועל הדרך גם שלישייה נגד קבוצה טורקית בליגת האלופות. אבל פה בארץ בניון הוא "עוד" שחקן , ככה התנהגו בעבר לחיים רביבו, ברקוביץ' ועכשיו יוסי היהלום של הכדורגל הישראלי. אני מעלה את הפוסט לא בשביל תשומת לב. זה כבר תקופה ארוכה שמזלזלים ומשפילים את השחקן הגדול בכדורגל הישראלי (דעתי כמובן). אף פעם לא ביקשתי חולצה משחקן כזה או אחר, היחיד שביקשתי זה היה יוסי, שחקן שאני מעריץ מילדות ורואה בו מודל לחיקוי. חייב שתדעו מה קרה באותו משחק גביע הטוטו תחילת השנה… ביקשתי מיוסי כמובן את החולצה והוא חייך ואמר לי בשמחה שון רק אני צריך אישור ממאיר (איש המשק בבית"ר). מאיר בלשון המעטה לא הסכים, וכבר הבנתי שאת החולצה של יוסי לא נקבל… אבל אחרי כמה שניות נכנס לחדר הלבשה שלנו אותו יוסי הגדול קורא לי ואומר לי קח שון הינה החולצה שלי. אני מספר את זה פעם ראשונה שיבינו כמה יוסי בניון הוא לא רק שחקן, הוא גם אישיות למופת ואדם צנוע שתמיד דיבר איתי בגובה העיניים. אז יוסי תודה לך על החולצה! ותודה שזכיתי לשחק נגדך! #15

A post shared by Shon Malka (@shon_malka77) on

 

Legend ⚽️ @benayoun15

A post shared by Idan Vered (@idanvered_8) on

 

יוסי, לפני חצי שנה הגעת למועדון, שמחתי להכיר מקרוב אדם עם לב טוב ושחקן מקצועי ביותר. מאחל לך הצלחה בהמשך הדרך.

A post shared by Harush Meir (@meirharush4) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי