בוזגלו כפול שתיים? תחשבו שוב

מאור בוזגלו עם אשתו
מאור בוזגלו עם אשתו | אינסטגרם

הכדורגלן העלה תמונה של אשתו ההריונית לאינסטגרם, וגרם ללא מעט עוקבים להתרגש ולצפות עם השניים לעוד זוג תאומים. עד שכולם ראו את זה

(גודל טקסט)
אחרי שראינו את כוכבי ליגת העל והליגיונרים שבתפוצות מתקשטים ולובשים לבן לכבוד ליל הסדר, כעת נותר לנו לעבור עד לערב חג שני את ימי חול המועד שמביאים עימם את חצי גמר גביע המדינה ואת המחזור השני של הפלייאוף העליון. בזמן שאנחנו עוד מנסים לעכל את המצות מסוף השבוע האחרון, יש כאלו שכבר חושבים קדימה, דוגמת הכוכב שהכי חסר למכבי חיפה בימים אלו, מאור בוזגלו.


בוזגלו שיתף הבוקר את 132 אלף העוקבים שלו באינסטגרם בתמונה לצד אשתו מירן כאשר בטן הריונית מבצבצת לה וכתב: "עכשיו נתחיל לקנות בשישיות". בוזגלו התכוון כמובן שהזוג, שרק ילד את התאומים לאיו ושיין בספטמבר האחרון שהתווספו למיילי וריי, מצפים שוב איך לא, לזוג תאומים נוסף. הלם? כך חשבו גם הרבה מעריצים ואפילו חברים קרובים אבל רק עד לרגע שבו הסתכלו על התאריך. ה-1 באפריל.


נפלתם בפח? גם אנחנו!! הרי רק לפני שבועיים מירן ההורסת הצטלמה לרשת נעלי "פטיש" שם משמשת כפרזנטורית, ובצילומים הבטן היית שטוחה להפליא. מאות תגובות של מזל טוב על התמונה התחלפו בצחוק גדול לאור המתיחה המקורית של השחקן, שיכול להיות שלא כזאת מופרכת לאור העובדה שאצלם במשפחה השמחה מגיעה קבוע בצמדים. אם עדיין לא הבנתם, הקשר הירוק העלה תמונה מההיריון האחרון שלהם ופשוט גרם לכולנו להאמין שהנה זה קורה שוב ושבט בוזגלו הופך לחצי קבוצת כדורגל של ממש.





 

חג פסח שמח #allmylove‍‍‍

A post shared by Miran Buzaglo (@miranbuzaglo) on



 

Fetish collection 2018 @fetish.shoes

A post shared by Miran Buzaglo (@miranbuzaglo) on



 

#happypurim פורים שמח

A post shared by Miran Buzaglo (@miranbuzaglo) on


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי