נבחרה פה אחד: בר רפאלי הפרזנטורית של ג'ירו ד'איטליה

בר רפאלי
בר רפאלי | יח"צ

דוגמנית העל נבחרה להיות הפנים של מירוץ האופניים היוקרתי שייצא לדרך בסוף השבוע בירושלים ויועבר בשידור ישיר לכמיליארד צופים ברחבי העולם. בין השאר, רפאלי תעניק את חולצות המנצחים

(גודל טקסט)

מארגני מירוץ האופניים היוקרתי ג'ירו ד'איטליה הכריזו היום (שני) כי לא אחרת מאשר בר רפאלי נבחרה להיות הפרזנטורית הרשמית של ה-"Big Start Israel". הדוגמנית הבינלאומית תהיה הפנים של ישראל בעולם ותעניק את חולצות המנצחים באירועים שישודרו בשידור חי לכמיליארד צופים.

על פי מסורת, בג'ירו ד'איטליה, אחד ממרוצי האופניים היוקרתיים והחשובים בעולם, בכל שנה נבחרת פרזנטורית מוכרת שלוקחת חלק בכל אירועי המירוץ. השנה, באופן מיוחד, הוחלט שלרגל הגעתו ההיסטורית של המירוץ לישראל – גם הפרזנטורית תהיה ישראלית. בשבועות האחרונים ניהלו ראשי ה-"Big Start Israel" מגעים ודיונים בנושא בחירת הפרזנטורית, ומשעלה שמה של רפאלי הוחלט פה אחד לבחור בה לתפקיד המכובד.

זאת ממש לא הפעם הראשונה שרפאלי נבחרת לייצג מותגים איטלקיים ובינלאומיים מובילים, כך שהיא כבר מוכרת היטב ונערצת על ידי האיטלקים, ובכלל בכל העולם עם 2.6 מיליון עוקבים ברשת. בשונה מהמקובל באירועי ספורט ברחבי העולם או בקמפיינים כאלה ואחרים, בר רפאלי לא נבחרה כמפרסמת, אלא צפויה לקחת חלק מרכזי ופעיל באירועי המירוץ, החל מאירוע הצגת הקבוצות והרוכבים שישודר ב'יורוספורט' ברחבי העולם, דרך הזנקת ה-Big Start ב-4 במאי בירושלים, במות הסיום והכרזות המנצחים במסגרתם תעניק את חולצות המנצחים ובהם החולצה הוורודה המפורסמת "Maglia Rosa". 

כידוע, וכפי שכבר הוכרז בספטמבר האחרון, הג'ירו ד'איטליה לראשונה בהיסטוריה יצא מגבולות אירופה ומקטעיו הראשונים יתקיימו בישראל בין ה-4-6 במאי. ה-"Big Start Israel" צפוי למשוך לישראל כ-10,000 תיירים, בנוסף לספורטאים, אנשי צוות וכתבים רבים שיגיעו ארצה וכן מאות מיליוני צופי טלוויזיה ברחבי העולם, שיחשפו לא רק למירוץ, אלא גם לנופיה, אתריה, מורשתה ותרבותה העשירה של מדינת ישראל.

מדובר באירוע הספורט הגדול ביותר שהתקיים אי פעם בארץ, והוא צפוי לספק תשואה כלכלית הנאמדת בעשרות מיליוני שקלים. 176 מהרוכבים הטובים בעולם, ובהם רוכבי "Israel Cycling Academy" הישראלית יחצו את ארץ ישראל לאורכה ולרוכבה, בירושלים, חיפה, תל אביב, באר שבע, אילת וערים רבות נוספות בדרך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי