המתנה של מסי ליום הולדת 31

ליאו מסי
ליאו מסי | Instagram

כוכב נבחרת ארגנטינה חוגג יום הולדת ולמרות המרחק והימים הקשים, מצא נחמה בברכת אינסטגרם חמה שקיבל מאשתו ובה תמונות משפחתיות לרוב. גם ניימאר לא שכח לברך

(גודל טקסט)
סוף השבוע האחרון טמן בחובו מספר ימי הולדת. עומרי כספי חגג 30, גם עודד גביש חגג עם חבריו מליגת העל ואפילו יובל אמזלג חגגה עם טבעת נוצצת על ידה אחרי שהתארסה לחגי גולדנברג, אבל היום חוגג המלך של ארגנטינה, ליאו מסי. אמנם עם איך שנבחרתו נראית מאז פתיחת משחקי גביע העולם לא ראינו אותו יותר מידיי מחייך- האלביסלסטה נראית רע בלשון המעטה עם תיקו והפסד, אבל עדיין יש לה סיכוי אם תנצח בשלישי הקרוב את נבחרת ניגריה.


ובינתיים, אשתו אנטונלה, יודעת בדיוק מה לעשות ברגעים כאלו. בדיוק לפני שנה מסי היה על גג העולם, כשחגג 30 והתחתן עם אהובת ליבו באותו התאריך ברוסריו שבארגנטינה. היום הוא חוגג יום הולדת ברוסיה, הרחק מאנטונלה ומשלושת ילדיהם, טיאגו, מתאו וסירו הקטן. לכן, הארגנטינאית פירסמה שלל תמונות משפחתיות על מנת לעודד את השחקן שלה וכתבה לו: "יום הולדת שמח אהובי. תודה שאתה עושה אותי למאושרת בעולם ותודה על המשפחה שיצרנו שהיא האוצר של החיים שלנו. מאחלת לך להיות מאושר היום ותמיד".


הפרעוש לא נשאר אדיש, והגיב לאשתו על המחווה היפה וכתב "תודה חיים שלי". החיים שלו מסתבר, הבינה שאבא מסי צריך את המשפחה שלו לצידו והחליטה לארוז את שלושת הבנים ולעשות את הדרך מארגנטינה, שם בילתה בביקור משפחתי, לרוסיה על מנת לתמוך במסי ביום שלישי הקרוב. משפחת מסי בהרכב מלא צפויה לעודד מהיציע ועד שהם יגיעו, מאות אוהדים ארגנטינאים שמחזיקים אצבעות לנבחרת שלהם שיקרה לה איזה נס חוגגים בעצמם לפרעוש יום הולדת בשלל ברים ברוסיה בין משחק למשחק.


בין המברכים היה גם חברו לברצלונה לשעבר ויריבו בהווה ניימאר, שלמרות היריבות לא שכח לפרגן לחברו משכבר הימים וכתב לו "מזל טוב אחי, מאחל לך את הטוב ביותר תמיד ואוהב אותך!"


 

Feliz Cumple Amor ❤️ Te Amamos tanto!!! Gracias por hacerme la mujer mas feliz del mundo y por la familia que formamos que es nuestro mas grande TESORO❤️❤️❤️ Deseo que seas FELIZ hoy y SIEMPRE amor. #familiade5

A post shared by AntoRoccuzzo88 (@antoroccuzzo88) on




 

Feliz cumple hermano!!! Muchas felicidades, te deseo lo mejor siempre. Te quiero crack @leomessi

A post shared by Nj neymarjr (@neymarjr) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי