מאור בוזגלו: תמיד תהיה פינה חמה בליבי למכבי חיפה

מאור בוזגלו ראיון
מאור בוזגלו ראיון | מסך

הכדורגלן הישראלי בעל מספר העוקבים הגבוה באינסטגרם ענה על שאלות המעריצים כנשאל על הקריירה וחייו האישיים: "החלום שלי היה להחזיר לאוהדי חיפה את החיוך, לעולם לא אדע מה היה קורה לו הייתי נשאר בבאר שבע"

(גודל טקסט)
כבר הכתרנו את מאור בוזגלו השבוע למלך האינסטגרם של ליגת העל, עם שיא של 148 אלף עוקבים ברשת החברתית. ככה זה שאתה גם כוכב כדורגל וגם מככב עם כל המשפחה שלך על מסך הטלוויזיה. חוץ מהבוזגלוס והעונה החדשה שבפתח, השחקן שעדיין לא חתם באף קבוצה מליגת העל, החליט אתמול בערב (שני) לשמח את אוהדיו ועוקביו וענה להם על שאלות בפיצ'ר שאילת השאלות המשעשע של האינסטוש. מתוך אלפי ההודעות שקיבל, בחר בוזגלו לענות על לא מעט.


בוזגלו, שזכה לבקר השנה במוסקבה במונדיאל ביחד עם עמותת הגשמת חלום שיתף את תחושותיו: "חוויה מדהימה, ילדים מדהימים, קיבלתי פרופורציות לחיים" על הדרך הוא גם סיפר שהחוויה הכי מרגשת שעברה עליו בחייו היא ללא ספק הלידות של ארבעת ילדיו.


אחד העוקבים שאל את בוזי את שאלת השאלות- מאיפה הרצון והכוח שלך להמשיך להיות חזק ועדיין אחרי כל כך הרבה פציעות, לחזור למגרשים? תשובתו הייתה: "הרצון לחזור ולרגש, ולהתרגש ביחד איתכם". עוד נשאל בוזגלו אם הוא חושב שהתקופה שלו בב"ש הכי טובה בקריירה שלו וענה: "מקצועית כן, אבל לכל מקום שאני מגיע אני שואף לתת את כל כולי".


כמובן שגם האוהדים של מכבי חיפה היו חייבים לשאול מספר שאלות לדוגמא: האם אתה מתחרט שהגעת למכבי חיפה? "ממש לא. למכבי חיפה תמיד הייתה ותמיד תהיה פינה חמה בלב שלי" השיב בוזגלו והוסיף שגם לאלופה יש חדר שלם בליבו ושהכיוון שלו לחזור למגרשים יהיה בחודש ספטמבר הקרוב.


עוד שאלה נוקבת ששאלו האוהדים הירוקים היא האם הוא  מרגיש שתקע להם סכין בלב ועל כך השיב: "שאלה מצויינת. החלום שלי היה להחזיר לכם את החיוך לפנים, אבל לא הכל תלוי בי". לשאלה אילו היה מחליט להישאר בבאר שבע, האם מדמיין מה היה קורה? "לעולם לא נדע" ענה בוזגלו שלא עוסק בספקולציות.


כמובן שגם את מכבי תל אביב לא שכחו האוהדים, ובוזגלו הודה כי תקופתו הצהובים הייתה מדהימה והוא נהנה להיות חלק מהמועדון. חוץ מכדורגל, היו גם שאלות אישיות שיעניינו את המעריצים כמו, מי יותר גבוה, הוא או מירן ועל כך השיב "עם נעלי פקקים או בלי"? את מי הוא יותר אוהב, ניאמר או קבאני, והוא הלך עם הברזילאי.


בוודאי ששאלה על אבא והסוכן יעקב הייתה חייבת להגיע: אתה לא חושב שהעובדה שאבא שלך הוא גם הסוכן שלך פגעה לך בקריירה ויכולת להגיע למקומות אחרים עם ניהול נכון? "בארץ לא יודעים להתמודד עם סיטואציה כזאת. אבא תמיד ירצה את הטוב ביותר בשביל הבן שלו גם שלא תמיד הדרך מקובלת על כולם.


 

התגעגעתם?! אז באנו❗️ #הבוזגלוס עונה 2 פרק בכורה ב6 לאוגוסט רק ב- @yestv

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on



 

כנסו לכוננות!☄️ #הבוזגלוס העונה השנייה ב6 לאוגוסט פרק בכורה ‍♂️

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי