צפו: אוהדת מכבי חיפה הבריחה את שחקני הפועל חיפה ממסעדה

בן אז'ובל, ריקו מיטרבסקי
בן אז'ובל, ריקו מיטרבסקי | אודי ציטיאט

השחקנים הזרים של יואב כץ ניסו לחגוג את הישארותם בליגת העל, אבל ציפתה להם הפתעה כאשר הגיעו ל"בארטו", שם חיכתה להם דניאל לוי. האדומים אפילו לא סיימו את הבירות והלכו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
הפועל חיפה הבטיחה בשבת את הישארותה בליגה אחרי 1:2 יקר על בני סכנין משערים של מתן חוזז ובן אז'ובל ובעוד הישראלים ניסו להספיק לתת ביס באיזו מופלטה לאחר הניצחון, הזרים ארנסטס שטקוס, רסמוס סוויסטדט ראדו גינסארי וריקי מיטרבסקי העדיפו לחגוג את ההישארות בארטו, בר-מסעדה חיפאי. המקום אמנם מזוהה כמקום בילוי של שחקני שתי הקבוצות, מכבי והפועל חיפה, אך לרוע מזלם של הזרים שרק רצו לצאת וליהנות, אוהדת שרופה של היריבה העירונית, שיבשה להם את התוכניות.


דניאל לוי בת ה-28, מורה מחנכת שאוהדת את הירוקים מאז שהיא ילדה, בילתה באותה העת עם חברים במקום, זיהתה את שחקני היריבה העירונית וניגשה אל ה-DJ בבקשה "לפרגן להם בשירים של מכבי חיפה, שיבינו מי הקבוצה היחידה בעיר". מיד לאחר המקרה, השחקנים עזבו את המקום. "הגיעו רק הזרים של הפועל חיפה וניגשתי אליהם לשולחן קצת בהתרסה, הם לקחו את זה ברוח טובה, אבל כנראה שנפגעו מעט כי אחרי השיר השני כבר ביקשו את החשבון ועזבו את המקום כי הם הבינו שאנחנו לא נשחרר מהם…", סיפרה דניאל למדור.


דניאל כמובן תיעדה הכל ושיתפה את העוקבים שלה באינסטגרם והתוצאה לפניכם. מסתבר שהחבר'ה של יואב כץ אפילו לא הספיקו לסיים את הבירות. כנראה שעברית לא שפה קשה בכלל.

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אמאל'ה ואבאל'ה כמה התגעגעתי⚽️ #יאללהמכבימלחמה

A post shared by Daniel Daniella Levi✋ (@danielilevi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי