צפו: ערן זהבי במחווה למלך ההבהלות של ליגת העל

ערן ואבי זהבי
ערן ואבי זהבי | שי זהבי

מלך השערים בסין נסע עם אשתו, אחיו והחברים הכי טובים לאי האהוב עליו בעולם ולא שכח לפרגן גם לשותף הטוב שלו שבימים אלו מתכונן לפתיחת העונה בישראל

(גודל טקסט)
מלך שערי הליגה הסינית, ערן זהבי, נמצא ברגעים אלו ממש בחופשה חלומית באי הכי אהוב על הכדורגלנים הכי גדולים בעולם, איביזה.  זהבי הגיע לספרד עם אשתו ההורסת, שי, עם אחיו וגיסתו אבי ושני וזהבי וזאת כשהם מחוזקים בחברים הכי טובים מהארץ ומסין.


בזמן שהפמליה נהנית משמש, ים שקוף ושאר פינוקים, החלוץ החליט שזה הזמן המתאים לעשות מחווה מיוחדת לחברו משכבר הימים בהפועל תל אביב, אביחי ידין. קשרה של הפועל רעננה כיום, למקרה שלא ידעתם הוא מלך ההבהלות של ליגת העל, והוא תופס את חבריו לקבוצה, דוברים, משפחה וכל מי שנקרה בדרכו כשהם לא מוכנים ומבהיל אותם.


הסרטונים של ידין הפכו לאהובים גם בקרב העוקבים שלו באינסטגרם, וגם בקרב חבריו לכר הדשא, שהם למעשה "הקורבנות" שלו בשוטף. אז מה עשה הליגיונר שלנו בסין? הפגין גם הוא את יכולת ההבהלות שלו ושיתף בסטורי! זהבי החליט להבהיל את שי, שני ושאר הבנות בעת טיול רגוע על האי, והאמת, הצליח לו! הסרטון עלה לרשת ומי תוייג? כמובן שידין, "המאסטר" של סרטונים מהסוג הזה שמאוד אהב את המחווה של זהבי וכמובן חשב שהקטע שעשה מצחיק ביותר.


המדור בדק וגילה כי השניים הם חברים טובים עד היום, ובמקרה שלהם יותר מתאים לקרוא להם אחים מאשר חברים. מאסטר ההבהלות סיפר למדור כי הוא וזהבי היו השותפים הכי טובים במשך ארבע שנים, כששיחקו יחד, ושזהבי לא פעם ולא פעמיים "זכה" להבהלות מצד חברו המומחה בתחום. וזה מה שקורה כשכדורגל והומור נפגשים. אנחנו ואלפי עוקבים באינסטגרם כבר מצפים לסרטון הבא, ונשמח שאולי הוא יגיע דווקא מהצד הנשי.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

✌️

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IBIZA VIBES ☀️

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שבת שלום ➡️ . #אוסף #סרטוניםמצחיקים #מבוהלים #ישראל #instagram

A post shared by Avihay Yadin (@avihayyadin26) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018-2019 2019-2020

A post shared by Avihay Yadin (@avihayyadin26) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי