מה יהיה, ירדן שועה? אוהדי מכבי חיפה נגד החלוץ

ירדן שועה
ירדן שועה | עדי אבישי

החלוץ בן ה-20 בחר שלא לחגוג עם האלפים בירוק את הניצחון על נס ציונה ובבוקר למחרת טען שאינו מרגיש טוב ולא התאמן, אבל בתזמון בעייתי הוא דווקא קידם שיתוף פעולה מסחרי באינסטגרם ובמהרה חטף מעוקביו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
חלוץ מכבי חיפה, ירדן שועה ששותף לדקות ספורות בלבד בניצחון 0:3 על סקציה נס ציונה בשבת, שוב בכותרות ולא מסיבות מקצועיות. אחרי שהחלוץ לא הגיע לחגוג עם 9,000 האוהדים הירוקים על הדשא במושבה, דבר שהכעיס מאוד את אנשי הקבוצה והאוהדים, אתמול (ראשון) הוא אמנם התייצב במתחם האימונים של הקבוצה, אבל הודיע שהוא לא מרגיש טוב ולא התאמן. הצוות הרפואי בדק את שועה והחליט שהוא יערוך אימון קל בחדר הכושר ובקבוצה הבהירו שמבחינתם הכל כשורה, אבל מה שקרה לאחר מכן עורר את זעם האוהדים פעם נוספת.


שועה רק בן ה-20 וללא צל של ספק נחשב לאחד הכישרונות הגדולים בכדורגל הישראלי, מה שגם הופך אותו לכוכב לא רק על מגרש הכדורגל. כך מצא את עצמו שועה משמש כפרזנטור באינטסגרם, אלא שהוא עשה זאת בטיימינג מאוד בעייתי, כנראה – כי בתגובה לשיתוף הפעולה המסחרי שלו הגיע תגובות לא קלות מאוהדי קבוצתו.


הפוסט הקודם ששיתף השחקן בסוף חודש ספטמבר הוקדש כולו לאוהדי חיפה, בפניהם התנצל על התנהגותו בתקופה האחרונה, אבל שועה שיתף אתמול תמונה שלו כשהוא לובש ג'קט של חברת אדידס, נותנת החסות שלו, לרגל חגיגות 70 שנים של פעילות המותג שיצא בקולקציה מיוחדת. לצד שלל הודעות התמיכה שקיבל מחבריו לחדר ההלבשה ואוהדים רבים, היו גם כאלו שלא אהבו את ההתעסקות שלו ברשת החברתית וקראו לו לחזור ולהתרכז בכדורגל. "תמשיך לככב באינסטגרם, ככה גם פחות תככב על המגרש! ירדן אתה שחקן עם כישרון נדיר, קח את עצמך בידיים וצא כבר לדרך", כתב אחד האוהדים.


וזה ממש לא הכל, כי היו תגובות נוספות של אוהדים שלא אהבו את העובדה שסביב כל הרעש סביבו שועה מקדיש זמן לפרסום מותגים ולא מתרכז כל כולו בכדורגל: "אמרת שאתה חולה, לא? כשחולים נשארים במיטה", "מה עובר עלייך ירדן?", "אתה כוכב כדורגל, רק תראה משהו כבר", "ירדן תחזור לעצמך, צריכים אותך בפוקוס מלא", "אולי תפסיק עם השטויות ותתחיל לתת את הלב בשביל האוהדים שכל כך אוהבים אותך?", "שחקן ענק שמתנהג כמו ילד" ועוד הודעות רבות דומות. כנראה שכל זה יישכח בשנייה ששועה הצעיר יחזור להרעיד רשתות, אבל עד אז בהחלט עליו לשים לב לדעת הקהל.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

70'years @adidasisrael #werepresent #vrct

A post shared by yarden Shua (@yardenshua___) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by yarden Shua (@yardenshua___) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Great win yesterday

A post shared by yarden Shua (@yardenshua___) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי