בזמן שג'וש כהן מככב: חברה שלו עברה תאונת דרכים

ג'וש כהן וזוגתו ג'יימי
ג'וש כהן וזוגתו ג'יימי | אינסטגרם

בזמן ששוער מכבי חיפה קיבל את ההזדמנות מבלבול ושוב שמר על שער נקי, זוגתו ג'יימי והכלבה שלהם צ'רלי נפגעו בנסיעה בצד הכביש באיזור זיכרון יעקב: "תהליך ההחלמה הולך להיות שונה מכל דבר שעברתי". רק בריאות!

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
ג'וש כהן הגיע למכבי חיפה בשלהי חודש יולי, שוער יהודי-אמריקאי שיועד לשמש גיבוי לגיא חיימוב בשעת צרה, אבל אנחנו רק במחזור השמיני וכבר האוהדים הירוקים מאוהבים. גם אתמול (שבת) פתח בהרכב ג'וש כהן ושוב הוא שמר על שער נקי ב-0:3 על הפועל כפר סבא.


אז במקביל להחלטתו של מרקו בלבול לתת את אפודת השוער הראשון לכהן, מסתבר שהחברה שלו ג'ימיי, שהגיעה בעקבותיו לישראל, עברה תאונת דרכים לא פשוטה לפני מספר ימים. החצי השני של כהן היא רוכבת אופניים מקצועית, ובנסיעה לצידי הכביש באזור זיכרון יעקב, רכב נכנס בה במהירות גבוהה והותיר אותה ואת צ'רלי, הכלבה המשותפת שלה ושל השוער, פצועות.


"נסעתי לצד כיכר כשמכונית הגיעה במהירות ונכנסה בי מצד ימין. ראיתי אותה מגיעה וראיתי אותה לא מאטה. ראיתי שהנהג לא הסתכל לשני הכיוונים לפני שנכנס לכיכר וידעתי שאין לי לאן לברוח ושהוא עומד לפגוע בי. את התמונה הזאת, אני לא אשכח לעולם", כתבה חברתו של כהן בבלוג שלה שנקרא "לטייל עם צ'רלי" על שם הטיולים שלה סביב העולם עם הכלבה והשוער שלה. ג'ימיי פונתה מיד לבית החולים הלל יפה שבחדרה, שם אובחנה עם מספר שברים, אך היא יודעת היטב שיצאה מהתקרית הנוראית בזול. "תהליך ההחלמה הולך להיות שונה מכל דבר שעברתי בחיי", שיתפה הרוכבת בבלוג שלה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A few curve balls thrown at me but I am upright and okay. Link in bio for my story.

A post shared by jamieeeebeee (@jamieeeebeee) on



"אף פעם לא הרגשתי כל כך לא ניידת, מיואשת ונזקקת. אני ברת מזל שההתקדמות שלי מאד מפתיעה ואני כבר הולכת עם קביים, אבל מי שמכיר אותי יודע עד כמה אני אוהבת לזוז", הוסיפה ג'יימי. החצי השני של ג'וש כהן היא לא רק רוכבת אופניים מקצועית, אלא גם רצה בעיקר בהרים והכי חשוב – שחקנית כדורגל לאורך כל שנות לימודיה. השניים כבר שנים יחד, וג'יימי מלווה את כהן בדרכו המקצועית, מפניקס דרך סקרמנטו ועד לסמי עופר. כעת, בזמן שהיא מחלימה מהפציעה והשוער שלה גורף מחמאות בין הקורות, שתי מסקנות שלה מהתאונה המצערת ריגשו אותנו עד מאד: "מערכת הבריאות הישראלית נראית כל כך הגיונית. ללא ביטוח רפואי, שילמתי סכום הגיוני וקיבלתי טיפול מצוין ויחס אישי".


לבסוף, לא שכחה את בן הזוג שלה וכתבה: "ג'וש מטפל בי פשוט מדהים. למרות שזה הורג אותי להיות חסרת אונים ותלותית באחר, ג'וש עושה את העבודה פשוט נהדר". אנחנו מאחלים לבלונדינית היפה של כהן החלמה מהירה, ומקווים לראות אותה במהרה חזרה רוכבת על האופניים, נהנית מהיופי של ארץ הקודש וכמובן מגיעה לאיצטדיון לעודד את השחקן שלה. ואת העובדה שצמד האמריקאים התמכר לחומוס, ידעתם?


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Had a great weekend up in NorCal with this special someone @jamieeeebeee

A post shared by Josh Cohen (@justjcohen) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happiest of birthdays to the best guy I know. May 26 be filled with endless happiness, laughter, and adventure

A post shared by jamieeeebeee (@jamieeeebeee) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hello Israel Excited to be with @justjcohen on this crazy adventure.

A post shared by jamieeeebeee (@jamieeeebeee) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Had a wonderful surprise visit with @jamieeeebeee last week for her graduation. I guess she's some sort of master of education now #wcw

A post shared by Josh Cohen (@justjcohen) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Merry Christmas from both of us and our little reindeer

A post shared by jamieeeebeee (@jamieeeebeee) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי