עם תיק כדור בשווי 2000 אירו: מי גנבה את ההצגה במשחק של יובנטוס?

ריהאנה
ריהאנה | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

בעוד שהגברת הזקנה גברה על אתלטיקו מדריד בליגת האלופות, ראשים רבים באצטדיון הופנו לעבר אורחת מיוחדת מאוד, כשהזמרת ריהאנה הגיעה לטורינו ועודדה את אלופת איטליה ביחד עם אחיה

(גודל טקסט)
נסיכת הפופ העולמית, ריהאנה, הגיעה לאיטליה במהלך השבוע וצפתה ביובנטוס מנצחת 0:1 את אתלטיקו מדריד במסגרת המחזור ה-5 של ליגת האלופות בטורינו כשבידה תיק לואי ויטון צרפתי, בצורת כדור כדורגל השווה בסך הכל 2000 אירו!


לא בכל יום זוכים אוהדי הכדורגל לביקור כזה מלכותי ביציע, תהיו בטוחים. הזמרת האמריקאית נתפסה בעדשת מצלמות הפפרצי כשהיא מעודדת את הצד של כריסטיאנו רונאלדו וחבריו, ונראית מאוד בעניין של המשחק ושל שחקני הגברת הזקנה.


רגע לפני המחצית, ריהאנה חזתה בבעיטה המהממת של פאולו דיבאלה, שבעט כדור חופשי וכבש לקבוצתו, והזמרת שכבר פגשה את הארגנטינאי בעבר עודדה ושמחה בשמחתו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

she said…❄️

A post shared by @ robyninspired on



ריהאנה, או רירי בשם החיבה שלה אם תרצו, הגיעה מאד מוכנה לאירוע עם תיק הכדורגל שלה שהיה מקורי מאוד, ואף זכתה לחולצה אישית עם המספר 20 ושמה שהעניקו לה במיוחד וגם לאחיה שהגיע לצפות איתה במשחק. חוץ מזה, זה ממש לא חדש שהאמריקאית חובבת כדורגל.


בת ה-31 עלתה חזק לכותרות ב-2014 כשהפכה למעריצה גדולה של המונדיאל בברזיל ושלא הפסיקה לצייץ אחרי כמעט כל משחק. היא אפילו החזיקה את דגל גרמניה במהלך הגמר מול ארגנטינה ונתנה להם ברכת מזל טוב שעזרה להם גם לנצח את הטורניר.


חוץ מזה, בעבר היו שמועות כי כוכבת הפופ יוצאת עם חלוצה של ריאל מדריד, קארים בנזמה, אבל האהבה שלה לאקס הראפר כריס בראון, הכריעה בסופו של דבר. מקור הקרוב לבנזמה סיפר בזמנו: "ריהאנה אהבה את בנזמה והיה לה ממש כיף איתו. אבל, היא אמרה לו שהיא לא רוצה לשבור את ליבו כי היא עדיין אוהבת את האקס וקשה להתחרות עם זה".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Quanto ci è piaciuta Rihanna in bianconero? ⚪️⚫️ ! ⚪⚫ . . . . #juventus #bianconeri #juventini #finoallafine #instajuve #juvetoday #instajuventus #FinoAllaFineForzaJuventus #buffon #juventino #nike #adidas #italy #seriea #juveart #jeep #juve1897girl #cr7juve #adp10 #dybala #cristianoronaldo #juventusstadium #adidas #torino

A post shared by JUVE_FANS (@juve__fans_) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Shine bright like a in ⚪️⚫️ @badgalriri #LiveAhead #FinoAllaFine #Bianconeri — . شاین برایت لایک عه دایمِند! ⚪⚫ شب گذشته ریحانا از نزدیک بازی یوونتوس را تماشا کرد. در ۴-۵ سال اخیر ، دومین باره که ری ری برای بازیهای یووه به آلیانز میاد. . . #AhmAd ______________

A post shared by JUVEIRAN (@juveiran_official) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rihanna è stata alla partita #JuveAtleti allo stadio Allianz di #Torino, in #Italia, ieri sera, con suo fratello @gallest! @juventus #rihannasteamitalia #Fenty #riri #rih #badgalriri #riri #Rih #style #Rihanna #juventina #JuventusWomen #juventus #juve

A post shared by Rihanna's Team Italia (@rihannasteamitalia) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי