כשאייל גולן הביא למסי את המזל…

אייל גולן
אייל גולן | אינסטגרם

בזמן שקפטן ברצלונה כבש שער ניצחון גדול נגד אתלטיקו, איתרנו בוונדה מטרופוליטנו את הזמר הכי מפורסם בישראל יחד עם ארוסתו דניאל גרינברג. גם הזוג הנשוי מהמירוץ למיליון, עדן ואביעד, נהנו מכל רגע

(גודל טקסט)
ליל אמש (ראשון) היה שייך כולו לליאו מסי, הכוכב הכי נוצץ בספרד, שסידר לברצלונה שלו ניצחון מתוק עם שער בדקה ה-86 ואת פסגת הטבלה כשהצליח לנצח את אתלטיקו מדריד במסגרת המחזור ה-15 בלה-ליגה. בין 64,226 הצופים באיצטדיון הוונדה מטרופוליטנו, תאמינו או לא, איתרנו את הזמר הכי מפורסם בישראל שהוא לא במקרה גם נשיא הכבוד של הפועל מרמורק וחולה על כדורגל בנשמה, אייל גולן.


גולן הגיע למשחק המרגש מלווה בארוסתו דניאל גרינברג המככבת בימים אלו "בגולסטאריות" של HOT שם היא בעצמה מפגינה את כישורי הכדורגל שלה. הזוג הגיע אל האיצטדיון המדרידאי עם זוג חברים שכולכם מכירים מצויין, עדן ואביעד, הזוג הנשוי מהעונה האחרונה של "המירוץ למיליון" בעלי בר מצליח ברחובות, העיר בה מתגוררים גולן וגרינברג. שני הזוגות טסו לוויקנד במדריד לעשות כיף ובטח גם שופינג עם כל הטירוף של הבלאק פריידי ואין דבר כזה להיות בספרד ולא לראות כדורגל!


הדוגמנית של גולן התרגשה מאד מהמחזה של חוויית כדורגל מעולם אחר עם עשרות אלפי אנשים מסיבה ושיתפה את מאות אלפי העוקבים שלה בחוויה ואפילו צילמה את השחקנים עולים לכר הדשא. בקרוב מאד הזוג הישראלי המגה-מפורסם יתחתן, ומי שתהיה אחראית על הפקת האירוע תהיה כמובן אירית רחמים, מפיקת האירועים של כוכבי ליגת העל וזוגתו של עמוס לוזון. ועד שהחתונה תגיע, אין כמו להעביר את הזמן להצפות בכוכב הכי גדול של הכדורגל היום מבקיע שער זהב ומזכיר לכולם שהפרעוש הוא שם שייחרט לנצח בהיסטוריה.



כבשו את מדריד (צילום מסך: אינסטגרם)


(צילום מסך: אינסטגרם)



דניאל גרינברג מתרגשת מהמגרש (צילום מסך: אינסטגרם)



דניאל גרינברג ועדן אמסלם נהנות (צילום מסך: אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by DANIEL GREENBERG (@danielgreenberg) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כיף גדול לפתוח שבוע חדש עם מופע חורף וסינגל חדש, 'קרובה אלי' שכתבו דניאל חן ולירן כוכבי והלחין דניאל חן, בהפקתו המוסיקלית של מתן דרור. מקווה שתאהבו שיהיה לכולכם שבוע טוב מלא בהמון אהבה ❤❤❤

A post shared by Eyal Golan (@eyalgolan1) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי