שתי טיפות מים: אשתו של קאקה משווה אותו למישהו מפורסם מאוד

קרולינה דיאס
קרולינה דיאס | Instagram

לאחר שנישאו לקראת פתיחת השנה החדשה, אגדת העבר מברזיל וזוגתו המהממת קרולינה דיאס בילו את ירח הדבש שלהם באיים המלדיביים, כאשר בתמונה אחת היא כינתה אותו 'וולברין' והסבירה מדוע

(גודל טקסט)

אנחנו מאד אוהבים אותו (ואת אשתו), אבל התמונות האחרונות של קאקה וקרול אשתו הטרייה, ממש עושות חשק לארוז מזוודה ולברוח רחוק רחוק. רגע אחרי שביקר בישראל במסגרת משחק השלום עם נבחרת ברזיל, עצר לסלפי עם לילך אסולין והותיר רושם אדיר בארץ הקודש, הברזילאי ואשתו הטרייה שנישאו מספר ימים לפני בואה של השנה החדשה, עשו חיים משוגעים באחד המקומית האקזוטיים בעולם, האיים המלדיביים.

בין התמונות המהפנטות של קרולינה דיאס היפיפייה שלו בת ה-24 שמהממת אותנו בביקיני באופן קבוע, איתרנו תמונה אחת שמספרת סיפור די משעשע. הדוגמנית הבלונדינית בטוחה שכדורגלן העבר שלה דומה שתי טיפות מים לוולברין. כן כן, מדובר באותה דמות בדיונית של אנטי-גיבור מוטאנט המופיעה בחוברות הקומיקס של מארוול והפכה לשובר קופות עולמי. השחקן האוסטרלי יו ג'קמן מגלם את וולברין בסרטים של סדרת X מן ולשם בגדול היא כיוונה את ההשוואה.

"וולברין תמיד נוכח" כתבה היפייפיה בחשבון האינסטגרם שלה בתמונה שקאקה מנשק את צווארה. לטובת אלפי המעריצים שלא הבינו את כוונתה היא אפילו השיבה בתגובות. "מהיום שריקרדו ואני הכרנו, חשבתי שהוא מאד דומה לוולברין! אני חושבת שהוא גבר מושך מאוד ואני קוראת לו ככה לפעמים".

לטובת מי שלא הבין מי זה ריקרדו, מדובר בשמו הפרטי של קאקה – ריקרדו אייזקסון דוס סנטוס לייטה. קצת ארוך ולכן הקיצור המפורסם. אז מה אתם אומרים, דומה לוולברין או לא?

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Carolina Dias Leite (@diasleite) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי