מה עשתה שרון של קלטינס מיד כשיצאה מבידוד?

שרון אייזנברג
שרון אייזנברג | אור גפן

חברתו היפיפייה של קשר הפועל באר שבע סיימה את תקופת הבידוד ומהר מאוד הצפינה לתל אביב והשתתפה בקמפיין מכירת תכשיטים בהשראת סרטי ג'יימס בונד וכרגיל היא זרחה בגדול

(גודל טקסט)

לפני ארבעה ימים סיפרנו לכם על שרון אייזנברג, זוגתו של כוכבה של הפועל באר שבע, דוד קלטינס, שנכנסה לבידוד ביום שישי האחרון בעקבות בהלת התפשטות נגיף הקורונה.

אשת הכדורגלן שחזרה מחופשה באיטליה עם חברות מילאה אחרי הוראות משרד הבריאות שקראו "לכל הישראלים שחוזרים לארץ מאיטליה להכניס עצמם לבידוד ביתי למשך 14 ימים מהיום ששבו לארץ, באופן גורף וללא קשר לפיתוח תסמינים למחלה".

בזמן הבידוד שרון שיתפה סטוריז משעשעים מדירתם הבאר שבעית של הזוג הבלונדיני כולל תמונה של קלטינס שלה עושה את הדבר שהוא הכי אוהב לעשות מעבר ללשחק כדורגל, לשחק בפיפ"א. לפני יומיים (שלישי) הסתיימה תקופת הבידוד של הדוגמנית/הסטודנטית/הקצינה המשוחררת וישירות מבאר שבע היא הצפינה לתל אביב לטובת צילומים חשובים.


מהבידוד ישירות לסט הצילומים. שרון אייזנברג רותחת (צילום: אור גפן)

שרון לקחה חלק בפרויקט צילומים ביוזמת תכשיטי JB ושופארד לעמותת לא לאלימות כשהכנסות ממכירת התכשיטים בהשראת הסרט החדש של ג’יימס בונד יתרמו למקלטים לנשים מוכות. גם מטרה חשובה ביותר וגם ללא ספק, אם היינו צריכים לבחור את "נערת ג'יימס בונד" הישראלית – שרון לוקחת את התפקיד בקלילות!

לצידה של היפיפייה שלנו מליגת העל, הצטלמו שלל מפורסמות דוגמאת גילת אנקורי, ירדן ויזל, מאיה בוסקילה, מרינה קבישר, רוני דואני, ילנה ראלף, טיטי איינהו, רותי אסרסאי, אושר סלים, רוני דואני ועוד רבות וטובות. אבל אחת כמו שרון אייזנברג, יש רק אחת! מי זוכר בכלל שהיא הייתה בבידוד?


נערת ג’יימס בונד הישראלית! (צילום: אור גפן)


דוד קלטינס בחור בר מזל. (צילום: אור גפן)


הזוג היפה של הדרום. שרון אייזנברג ודוד קלטינס (צילום: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי