דניס רודמן: "מדונה הציעה לי 20 מיליון דולר כדי שאכניס אותה להיריון"

דניס רודמן
דניס רודמן | Laura Cavanaugh/Getty Images

שחקן העבר של שיקגו בולס סיפר על מערכת היחסים שלו עם מלכת הפופ: "היא כתבה לי 'אני לא מוכנה לשחרר אותך, אני רוצה שתעשה לי ילד'. היה קשה להאמין כמה היא רצתה את זה"

(גודל טקסט)

דניס רודמן כבש את לבבות האוהדים דרך הסיפורים על מעלליו בימיו כשחקן שיקגו בולס, שהופיעו בסדרה "הריקוד האחרון". חיי האהבה של הפורוורד לשעבר תפסו כותרות בארצות הברית בשנות ה-90' ואחד הרומנים שניהל היה עם מלכת הפופ בכבודה ובעצמה, מדונה. רודמן תיאר באוטוביוגרפיה שלו את היחסים עם הזמרת, איתה החל לצאת ב-1996.

"היא הייתה שולחת לי פקסים וכותבת 'אני ממש רוצה להיות איתך, אני מתגעגעת', דברים כאלה. אבל אז היו עוד דברים כמו 'אני לא מוכנה לשחרר אותך כי אני רוצה שתעשה לי ילד'… היא רצתה את זה כל כך שהיה קשה להאמין", סיפר רודמן. "פעם הייתי בלאס וגאס ופתאום קיבלתי שיחה מניו יורק שנשמעה כאילו מישהו מת. עזבתי את הצ'יפים על השולחן, טסתי חמש שעות לשם, עשינו את שלנו ואז היא נעמדה על הראש בניסיון לקדם את ההתעברות. טסתי חזרה לווגאס והמשכתי את המשחק מאיפה שהפסקתי".

אבל זה לא נגמר שם. רודמן המחיש בראיון לתכנית רדיו עד כמה רחוק מדונה הייתה מוכנה ללכת כדי להיכנס להיריון ממנו – אפילו תמורת כסף: "אני רק ניסיתי לשכב איתה. היא אמרה לי שאם אעבר אותה, היא תשלם לי 20 מיליון דולר".

על אף שמערכת היחסים בין השניים נשמעת סוערת במיוחד, ככל הנראה היא נמשכה רק כחודשיים, אם כי נראה שמדונה נכנסה לחייו של כדורסלן העבר בתקופה קריטית במיוחד – כזו שבה היו לו מחשבות אובדניות. במהלך סדרת הדוקו על הבולס, חבר לקבוצה סיפר: "מדונה הסבירה לו, 'אתה חייב לקבוע מי אתה רוצה להיות בחיים האלה, אל תהיה מי שמכתיבים לך שאתה צריך להיות'. הוא התחיל להבין שהוא מסוגל לפרוץ כל גבול. זה חופש".

דניס רודמן. יחסים סוערים עם מדונה (Matt Turner/ALLSPORT)
דניס רודמן. יחסים סוערים עם מדונה (Matt Turner/ALLSPORT)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי