כארבע שנות מאסר בפועל למפיץ תמונותיה של שרון פרי

שרון פרי
שרון פרי | אינסטגרם

כחודש וחצי לאחר שנתפס סאבר אבו עצא, שכבר הורשע בעבר והצליח להימלט מבית המשפט, נגזרו עליו 45 חודשים מאחורי סורג ובריח בגין עבירות פריצה לרכב, גניבה, חדירה לחומר מחשב והטרדה מינית

(גודל טקסט)

כחודש וחצי לאחר שנתפס מתחת למיטה בביתו האיש שגנב את מכשירה הנייד של העיתונאית, המגישה ושדרית הספורט שרון פרי והפיץ תמונות אינטימיות שלה באמצעות חשבונותיה האישיים ברשתות החברתיות, הגיעה הערב (שני) הפרשה לסיומה. בית משפט השלום בבאר שבע קיבל את עמדת הפרקליטות וגזר 45 חודשי מאסר בפועל על סאבר אבו עצא שהורשע במספר עבירות ובהן פריצה לרכב, גניבה, חדירה לחומר מחשב והטרדה מינית באמצעות פרסום תצלום פוגעני.

בית משפט השלום בב"ש גם הטיל על הנאשם לפצות את פרי ב-16 אלף שקלים וגזר עליו שלילת רישיון נהיגה למשך שלוש שנים, לאחר שקבע בית המשפט כי אבו עצא פרץ לרכבה של עיתונאית הספורט, גנב את ארנקה ואת הטלפון הנייד, העלה ממנו תמונות עירום לחשבון האינסטגרם שלה ואף השתמש בחשבון הפייסבוק שלה כדי לשוחח באמצעותו עם חבריה ברשת.

כזכור, הנאשם כבר נתפס בשעתו ואף הורשע לפני כשנתיים, אולם הצליח להימלט מבית המשפט ונעלם עד שנתפס לפני כחודש וחצי כשהוא מסתתר בדירתו. הוא בעל עבר פלילי והפרקליטות ביקשה להטיל עליו עונש של ארבע שנות מאסר בפועל, גם בטענה שהוא פגע קשות בנפשה של המתלוננת.

השופט דניאל בן טולילה אמר לאחר גזר הדין: "זה מגיע לפגיעה מינית, דבריה של פרי שהתחושה של אונס מדברים  בעד עצמם. כמעט ארבע שנים אחרי פרי העידה שהתמונות האלה עדיין באתרי פורנו ולא ניתן להסירן. לא ברור מה המניע שלו להפצת התמונות כשהתחזה לפרי בחשבון האינסטגרם שלה, כשהוסיף משפטים מבזים. עד כה לא הסביר מדוע עשה זאת ולא הביע אמפתיה כלל למה שעברה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי