מי משחקני יובנטוס התחיל עם השחיינית הרוסיה הלוהטת?

שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס. ניצחון=אליפות | Stefano Guidi/Getty Images

יוליה יפימובה שיכולה להתפאר ב-16 מדליות באליפויות העולם שברה את הרשת לפני חודש עם הסרטון שלה שוחה באוויר, וכעת סיפרה בראיון על המחזרים: "שחקני הוקי, טניסאים, אתלטיים וגם כדורגלנים". יש לכם הימור?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יוליה יפימובה היא אחת השחייניות המעוטרות בשנים האחרונות, עם 16 מדליות באליפויות עולם (שש מזהב) ושלוש מדליות אולימפיות (שתיים כסף), וחוץ מהכושר המצויין בו היא נמצאת, נחשפנו אליה ברשת החברתית בתקופת הקורונה בלי סוף. הפצצה הרוסייה יודעת היטב כמה חשוב להמשיך להתאמן באופן סדיר בבריכה גם בתקופת הקורונה שקטעה את התחרויות ודחתה את האולימפיאדה, כלא היה אפשרי לצאת מהבית ולהתאמן. לאחר שלפני כחודש הסרטון שלה שוחה באוויר שבר את הרשת, כעת ראיון שלה בארץ מולדתה עשה כותרות מרעישות.

בנוסף לכישוריה המקצועיים, בדומה לטניסאיות רבות דוגמאת ג'ני בושאר, אנה קורניקובה ואנה איבנוביץ', גם יפימובה, נראית מיליון דולר עם בלונד גולש וגזרה לוהטת. בזמן שהיא מתכוננת לאולימפיאדת טוקיו שנדחתה בשנה, חשפה הרוסייה כי היא מקבלת לא מעט פניות ברשתות החברתיות בראיון שהעניקה למגזין בארץ מולדתה. השחיינית בת ה-28 רמזה ללא כל היסוס על המחזרים שלה כשנשאלה על כמה מתחילים איתה דרך האינסטגרם: "אני לא מתכוונת לפרסם סודות או לחשוף שמות", אמרה יפימובה על המפורסמים שהתחילו איתה דרך הרשתות החברתיות.

"התחילו איתי הרבה מאד שחקני הוקי, טניסאים, אתלטים וכן, גם כדורגלנים. לא ממועדונים רוסים, מיובנטוס, ומהליגה האמריקאית". לא ברור איך השחיינית הלוהטת רווקה, בעיק מגוריה, לוס אנג'לס, קליפורניה. יש לכם הימור מי מיובנטוס החליט לשלוח לה הודעה? כי לנו דווקא מאד מתאים אשת כדורגלן שכזאת!

יוליה יפימובה (צילום מסך: אינסטגרם)

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yuliya Efimova (@pryanya93) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yuliya Efimova (@pryanya93) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי