מכבי תל אביב מנצחת ואשתו של סבוריט רותחת!

ג'ניר מרטוס
ג'ניר מרטוס | אינסטגרם

נשות השחקנים שרגילות לעודד את הבעלים מיציע הכבוד, החליפו את אצטדיון בלומפילד בספה בביתם. אבל זה לא הפריע לג'ניר מרטוס למלא את האינסטגרם בקריאות עידוד, שללא ספק עזרו לספרדי לערוך עוד הופעה מוצלחת

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב דוהרת אל עבר תואר האליפות לשנת 2019/2020 לאחר שאמש (רביעי) ניצחה את מכבי חיפה 0:2 באצטדיון בלומפילד במסגרת המחזור ה-28 של ליגת העל והשחקנים היו כל כך נרגשים שעלו למרפסת בבלומפילד לחגוג עם האוהדים שהתגודדו למטה. אז במנהלת כועסים ומתכוונים לקנוס את האלופה, ובצדק, אבל אנחנו במדור החלטנו להתמקד בצד היפה של היציע, שנמצא בבית וצופה במשחקים בטלוויזיה!

נשות שחקני מכבי תל אביב, שרגילות לעודד את הבעלים מיציע הכבוד, החליפו את אצטדיון בלומפילד בספה בביתם. תשאלו את ג'ניר מרטוס, אשתו הפצצה של אנריק סבוריט, שלא מפספסת אף דקה של בעלה על כר הדשא וממלאה את האינסטגרם שלה בקריאות "יאללה מכבי!!" בזמן שהמגן שלה ומכבי מנצחים ג'ניר, בכלל מורה מחנכת במקצועה בספרד, מדגמנת בגדי ים בלי סוף ומעלה את הטמפרטורות בתל אביב לחום בלתי מוסבר. הספרדייה בעלת הגזרה המושלמת מדגמנת שלל מותגי ביקיני שונים, ביניהם של אחת מאד מוכרת.

חברתה הטובה, נדיה אבילס, זוגתו של דניס סוארס, שחקנה של סלטה ויגו, היא הנטע של ספרד, בעלת מותג בגדי ים מצליח מאד. גם אצלה יש משלוחים לכל העולם במחירים נוחים כאשר אשתו של הספרדי היא השגרירה שלה בארץ השמש והים, ישראל. סבוריט ואשתו היפה חגגו את יום הנישואים הראשון שלהם ממש לפני ארבעה ימים, ואנחנו מחכים לראות אם מתחת לביקיני נראה בקרוב איזה בטן הריונית קטנטנה ואולי צאצא שיזכה לאזרחות ישראלית! עד אז, נמשיך להזיע בעקבות התמונות הלוהטות של גברת סבוריט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי