עזבו אותן בשקט: נשות מכבי תל אביב עסוקות

רוני אדרי
רוני אדרי | אלבום פרטי

בצל פרשת הכדורגלנים והקטינות ורגע לפני הדרבי הלוהט, לירון שרון עם הצהובות כחולות שחסרות לכולנו ביציע הכבוד

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בצל פרשת "הכדורגלנים והקטינות" שמעסיקה את כל המדינה, ימים לא פשוטים עוברים על נשות הכדורגלנים בכלל ועל נשות שחקני מכבי תל אביב בפרט. היחידות שהגיבו בנושא בינתיים הן מאי ורד ומאי גולסה, שלא אהבו את הפוסט של העיתונאית והמגישה טליה סלנט, שיצאה נגד הכדורגלנים עוד לפני שנבדקו כל הפרטים, ההוכחות, העובדות והתלונות.

הבנות ביקשו בפירוש "לא לתפוס שום צד נכון לרגע זה". אנחנו, במדור, ממתינים כמו כולם שמשטרת ישראל תסיים את החקירות, ובינתיים בא לנו להיזכר קצת בצד היפה של כר הדשא, ולהזכיר לכולכם כמה נשים עסוקות ויפות יש בשורותיה של האלופה למקרה ששכחתם. רגע לפני הדרבי הלוהט בשבת הקרובה בין הפועל למכבי תל אביב, הנה חלק מהנשים בצהוב-כחול שאין להן כמעט זמן לנשום, ושאנחנו כל כך מתגעגעים לראות ביציע הכבוד.

ליז שכטר
אשתו של איתי שכטר עושה כל כך הרבה דברים בו זמנית שיש לנו קצת סחרחורת. היא אמא לליאב, רוני, עומר ועמית הקטנצ'יק שנולד בסך הכל לפני שלושה חודשים. ליז בעלת חנות לעיצוב הבית Homeje בקניון באר יעקב והיא מאסטר שפית שלא הייתה ולא תהיה. כל כך הרבה דברים יחד שאין סיכוי שגבר היה עומד בעומס, אבל סמכו עליה שהיא עושה הכל טיפ טופ.

 

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

☀️

A post shared by Liz Shechter (@lizshechter) on



רוני אדרי
חברת הילדות של יונתן כהן, הפכה בשנה וחצי האחרונות לבת הזוג שלו ותודו שאם הוא לא היה שחקן כדורגל הייתם יכולים להתבלבל ולחשוב שמדובר בזוג דוגמנים. חוץ מלדגמן בגדי ים כמו שכבר סיפרנו לכם, רוני היא  מנהלת השיווק בחברה של אביה וגם סטודנטית לפרסום ותקשורת שיווקית, ומפיקת על בכל הנוגע לעיצוב והפקת אירועים מצומצמים שלה ושל האהובים עליה. ולא פחות חשוב, היא גם הבסטי של בת הזוג של דן גלזר, גאיה בינה.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@e_bikini

A post shared by Roni edri (@roniedri) on

גאיה בינה

החצי השני של דן גלזר, מלכת החיוכים, עובדת פול טיים כשיננית למרות שהיא בסך הכל בת 21. אם תכירו אותה מקרוב, תגלו שהיא הולכת להיות אמא מושלמת בעתיד. כבר שנתיים וקצת שהיפייפיה הזאת מחממת חזק את ליבו של קשר אלופת המדינה ועם לוז כמו שלה בגיל כזה צעיר, היא כבר לגמרי מוכנה לחיי משפחה. חוץ מזה, בתקופת הקורונה גאיה נכנסה עוד יותר חזק לאימוני כושר ואורח חיים בריא ככה שעל כל מה שסיפרנו עכשיו תוסיפו גם גזרה אקסטרה שווה.

הדס אסולין

בת הזוג של מאור קנדיל מכורה לפילאטיס מכשירים כשיש לה זמן בין כל העיסוקים. הדס סיימה לאחרונה שנה שלישית בלימודי משפטים ובמקביל היא גם עובדת בחנות מעצבים בכיכר המדינה. במבט חטוף על חשבון האינסטגרם שלה, תגלו גם שהיא פאשניסטה לא קטנה בעצמה ויש לה סטייל הורס.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

MIAMI VIBES

A post shared by Hadas Asulin (@hadas_asulin) on

נטלי דוידזאדה

לפני ארבעה חודשים, רגע לפני שהקורונה הגיעה לישראל, הפכו נטלי ואופיר דוידזאדה להורים לראשונה בחייהם לליה המתוקה. האמא הטרייה כבר הספיקה לחזור לגזרה שלה וכמובן גם לעבודה שלה: להזכירכם, לנטלי עסק לתכשיטים אותם היא מעצבת בעצמה בכישרון רב.

מאי גולסה
הפוסט שכתבה מאי גולסה נתן פרספקטיבה על מה עוברת אשת כדורגלן. מאי ביקשה להזכיר שמאחורי כל כדורגלן יש משפחה, אישה וילדים, שצריכים גם הם להתמודד עם הקושי העומד בפניהם. רק נזכיר כי מאי עושה זאת נהדר כשהיא אמא לשלושה אפרוחים והמדור מלא תקווה שכשהם יגדלו היא תחזור לעסוק במה שהיא באמת אוהבת: משחק. גברת גולסה בוגרת בית הספר למשחק "בית צבי" ועל הכישרון שלה עוד בטוח נשמע.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by May Golasa (@may_golasa) on

מעיין ריקן
מלכת הפילאטיס של הליגה שלנו היא ללא ספק מעיין, אשתו של אבי ריקן. לא רק שהיא מאמנת בקצב בסטודיו שלה שבראשון לציון, גם את בעלה וחבריו לקבוצה היא יודעת למתוח מצוין כשהם באים לעבוד אצלה קשה ולהזיע. חוץ מזה מעיין היא אמא לשני נסיכים, ירין ועמית, ונמצאת בהריון השלישי עם עוד מתוק אחד שבדרך.

 
 

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Maayan Rikan (@maayanrikan) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי