הולכת בעקבות אבא: הבת של אסי בוזגלו כובשת את הרשת

‏‏לכידה |

היא רק בת 13 אבל כבר כוכבת לכל דבר עם קהל מעריצים גדול ו-45 אלף עוקבים באינסטגרם. למקרה שפספסתם, הכירו את אייר בוזגלו שסיימה את לימודיה בכיתה ז' והצטלמה למותג בגדי הים amora mia. וזו רק ההתחלה

(גודל טקסט)

היא רק בת 13, היא הבובה של אבא שלה עם שם המשפחה הכי מוכר בארץ וכבר לגמרי הספיקה לכבוש את הרשתות החברתיות בגדול. הכירו את אייר בוזגלו, בתו הבכורה של הכדורגלן השורד שלנו, אסי בוזגלו, הכוכב הכי מדובר בעונה הנוכחית של "הישרדות VIP". לאח השני במשפחה הכי מפורסמת בכדורגל הישראלי ולאשתו עדי בוזגלו שלושה ילדים: אייר, מילאן וליאו. אייר בדיוק סיימה את כיתה ז' וכבר יש לה קהל מעריצים גדול מאחוריה והיא כבר בהחלט מבינה איך עולם הבידור עובד.

בשנה שעברה הכרנו אותה מקרוב בעונה השלישית של "הבוזגלוס" אז אמא ואבא שלה חגגו לה מסיבת בת מצווה מהאגדות ומאז, הילדה גדלה וכבר עושה שיתופי פעולה ופרסומות באינסטגרם. לאחרונה הצטלמה למותג בגדי הים amore mia של הדודה, נטליה בוזגלו, אשתו של אלמוג בוזגלו, שם כיכבה בביקיני וזכתה לפירגון מטורף ברשתות החברתיות. חוץ מזה התלמידה הפתח תקוואית מדגמנת לתכשיטים, טיפולי יופי ואיפור, וכמו הרבה חברה מהדור שלה- יודעת לייצר סרטוני טיק טוק מגניבים במיוחד.

תשאלו את אבא אסי שנסחף איתה לטירוף הטיק-טוק בכל פעם בסרטון חדש. שימו לב שאייר דומה לאמה עדי שתי טיפות מים, ומשתפת בחשבון האינסטגרם שלה הרבה סרטונים רבים מהבית ומראה איך היא שומרת על אורח חיים בריא עם תזונה נכונה ואימונים כבר מגיל כזה צעיר. עם למעלה מ-45 אלף עוקבים באינסטגרם וכמעט 13 אלף בטיק-טוק, אנחנו בטוחים שהבת של אסי בדרך הבטוחה להפוך לעוד כוכבת שתייצג את שם המשפחה בכבוד!

אייר בוזגלו | amore Mia

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי