אשת הכדורגלן שהטריפה את עומר אדם ועדן בן זקן

הדר דיזהב | פרטי

הדר דיזהב, הצמודה של קשר בית"ר ירושלים מיכאל אוחנה, כיכבה בקליפ של "קוקוריקו" - הלהיט החדש של מלך ומלכת המוזיקה הים תיכונית

(גודל טקסט)

יש לנו הרבה כוכבות בליגת העל: דוגמניות, שחקניות, בעלות עסק וכדומה, אבל רקדנית כזאת יש רק אחת – כבר הרבה זמן שלא סיפרנו לכם על הצמודה ההורסת של מיכאל אוחנה, שחקן בית"ר ירושלים, הרקדנית הדר דיזהב, שממשיכה לככב לצד שמותיהם של האמנים הכי גדולים בארץ. כזכור, בחודש ינואר האחרון, הדר ומיכאל היממו את הליגה כאשר עשו קאמבק נוצץ מהפרידה והופיעו לראשונה יחד במסיבת הסילבסטר של הקבוצה, עוד לפני שנגיף הקורונה בכלל נכנס לחיינו.

מאז, הדר לא מפסיקה לככב לצד האמנים הכי מפורסמים בישראל, אם זה על מסך הטלוויזיה שלנו בתוכניות כמו הכוכב הבא, גמר האירוויזיון, פרסומות, קליפים וכעת הגיע תורם של מלך ומלכת המוזיקה הים התיכונית – עדן בן זקן ועומר אדם. החצי השני של אוחנה מככבת בקליפ לשיר החדש המשותף של השניים, "קוקוריקו". הדר, שרוקדת בקליפ, סיפרה למדור על החוויה: "הייתה ממש חוויה! ישנו בכפר הנוקדים לילה. צילמנו בלילה ובבוקר שלמחרת קליפ עם כוראוגרפיה של מור חממי".

זו איננה הפעם הראשונה שהפנים היפות של אשת הכדורגלן לוקחות חלק בפרויקטים של בן זקן ואדם. עם הזמר וכוכב הביצה המקומית, הרקדנית שלנו עשתה שתי פרסומות לבזק והופיעה לצידו בפארק הירקון ובפופ אפ הראשון שלו, בעוד את מלכת השושנים היא ליוותה בהופעה הפרטית שלה. בכל פעם מחדש היא נבחרת לככב ולפזז מאחוריהם ולנו היא סיפרה איך זה מרגיש: "עדן ועומר מהממים, לא פעם ראשונה שעבדתי איתם והם מקצוענים ונחמדים מאד". כבר צפיתם בקלים החדש?

הדר דיזהב, עדן בן זקן והרקדניות בקליפ
הדר דיזהב, עדן בן זקן והרקדניות בקליפ | פרטי
הקאמבק של שנת 2020. הדר דיזהב ומיכאל אוחנה
הקאמבק של שנת 2020. הדר דיזהב ומיכאל אוחנה | פרטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי