הלם: לבנדובסקי במסר לבנו של אביב גפן!

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי. ריגש | CHRISTOF STACHE/POOL/AFP via Getty Images

הזמר סידר לבנו הפתעה מרגשת לכבוד בר המצווה - הקדשה אישית מצולמת מאחד החלוצים הטובים ביותר בעולם: "מאחל לך את כל הטוב שבעולם, יום הולדת שמח ושמור על עצמך", אמר הפולני בחיוך גדול. צפו

(גודל טקסט)

הפתעה מוחלטת למדור שלנו, שלראשונה כותב על אחד הזמרים האהובים עליו שעד היום לא היה לנו מושג כי קיים כל קשר בינו לבין עולם הכדורגל. אביב גפן, האיש עם השירים הנצחיים שכולנו אוהבים, חגג בסוף השבוע האחרון בר מצווה לבנו הבכור דילן, ואתם לא תאמינו איזו הפתעה משוגעת הוא אירגן לו. הזמר בן ה-47 סידר לבן שלו ברכה מצולמת עם הקדשה אישית מאחד מכוכבי הכדורגל הכי גדולים בעולם, רוברט לבנדובסקי.

חלוצה של באיירן מינכן (51 שערים העונה בכל המסגרות) ומלך השערים של נבחרת פולין, בירך את דילן בנו של אביב שהוא אוהד שרוף של המועדון הגרמני המפואר. "היי זה רוברט. מזל טוב לרגל הבר מצווה דילן. מאחל לך את כל הטוב ויום הולדת שמח. שמור על עצמך", אמר לבנדובסקי בחיוך גדול שגרם גם לנו לחייך מאוזן לאוזן.

ולא רק אנחנו, דילן שהגיע למצוות ללא ספק היה מאושר עד הגג, שיתף את הסרטון בחשבון האינסטגרם שלו וכתב בהתרגשות: "לבנדובסקי אההההה!! תודה ממש אבא". ככה זה כשאבא שלך הוא אחד הזמרים המצליחים בישראל. גם לכוכב כדורגל בינלאומי הוא לא מתקשה להגיע.

בסרטון: ההקדשה של רוברט לבנדובסקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי