הכירו את הרכש החדש של מכבי תל אביב

ירין חסון | אינסטגרם

אחרי עונה מוצלחת בצהוב שהסתיימה עם הפסד ליגה אחד, הכישרון העולה אילון אלמוג חשף תמונה ראשונה עם חברתו ירין חסון במהלך חופשה משותפת באילת לצד החברים הטובים, אליאל פרץ ונטע אשכנזי

(גודל טקסט)

האם לדעתכם קיימת עונה מתאימה יותר בשנה מאשר לחשוף אהבה צעירה? המדור מכור לקיץ, ויש לו סיבה טובה כי חוץ מהשמש, החום, הביקיני והים, יש גם תגליות חדשות שצצות בימים שמחים ומאושרים כמו ימי הפגרה מליגת העל. תשאלו את שחקן ההתקפה הצעיר של אלופת המדינה, איילון אלמוג. לאחר שנה בה הצליח לנצל היטב את ההזדמנויות בהן קיבל קרדיט מוולדימיר איביץ' והציג עונת פריצה מרשימה בה גם זכה להניף את צלחת האליפות יחד עם חבריו לחדר ההלבשה של מכבי ת"א, החלוץ בן ה-21 חשף לראשונה צד אישי בחייו.

בחשבון האינסטגרם שלו, אלמוג, שעד היום היה רווק, שיתף את אלפי עוקביו בתמונה ראשונה עם האהבה החדשה שלו. בת הזוג שלו, ירין חסון, היא חיילת ראשל"צית בת 20, ולא סתם – קצינה שסיימה בה"ד 1 ממש לא מזמן. השניים יחד כבר חצי שנה, ומקורבים אליהם מספרים למדור שהאהבה פורחת וירין "ילדה איכותית ומקסימה מבית טוב".

חוץ מזה, את סוף השבוע האחרון הם בילו באילת, לצד החברים הטובים, אליאל פרץ ונטע אשכנזי שלו שנפשו איתם בחוף של מוש במה שנראה כמו החופשה המושלמת. בזכות הנופש הזה, נחשפנו לראשונה לתמונה משותפת של הזוג הצעיר והאמת, התמלאנו נחת.

בת הזוג החדשה של איילון אלמוג. ירין חסון | אינסטגרם
"ילדה זהב" גם יפה וגם אופה. ירין חסון בבה"ד 1 | אינסטגרם
ומה נשמע עם הריבועים בבטן? ירין חסון | אינסטגרם
איזה כיף! האוהבים הצעירים, איילון וירין בחוף של מוש | אינסטגרם
אילון אלמוג ואליאל פרץ בטורניר שש בש | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי