האקסית של ירדן שועה בזרועותיו של גבר אחר

מאיה קיי | יח"צ עדיקה

הדוגמנית מאיה קיי, שניהלה רומן קצר עם חלוץ מכבי חיפה, נראתה צמודה לבן זיני שחזר בעצמו לשווק הרווקים. לירון שרון עם הפרטים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

האם ירדן שועה יושאל לקבוצה אחרת בעונה הקרובה? עדיין לא ברור אם ברק בכר כבר קיבל החלטה בנוגע לחלוץ בן ה-21 של מכבי חיפה, שלא זומן לאימון הפתיחה. אוטוטו נדע אם שועה יישאר ירוק או יחליף צבע, מה שכן ברור לנו הוא העתיד של האקסית שלו, הדוגמנית הצעירה מאיה קיי. כזכור, השניים סיימו את הרומן ביניהם כבר בחודש דצמבר האחרון אחרי זוגיות בת פחות מחודשיים בה זכינו סך הכל לתמונה משותפת אחת.

מאז, הדוגמנית הבלונדינית הפכה לכוכבת גדולה בפני עצמה – ובין קמפיין לקמפיין, היא "מתנחמת" בזרועותיו של גבר אחר, מפורסם מאוד. קיי הופיעה השבוע לצידו של הזמר וכוכב הרשת חובב הכדורגל בן זיני, כאשר כיכבה בקליפ לשיר חדש שלו שייצא בקרוב "מאמי בוקר טוב". השניים נראו צמודים מתמיד בצילומי הקליפ לשיר החדש של זיני שחזר גם הוא לשוק הרווקות אחרי זוגיות של שלוש שנים עם טיילור מלכוב, שהייתה גם בת הזוג שלו וגם שותפתו לקריירה המוזיקלית.

חבל, דווקא אחרי שסיפרנו לכם על הכישרון החבוי של שועה, שבעצמו יודע לנגן ולשיר. אז האקסית שלו מככבת בכל מקום ואנחנו ממתינים לדעת מה יעלה בעתיד גורלו המקצועי ועל הדרך גם נשמח לעדכון חדש מחיי האהבה של אחד הרווקים הכי מבוקשים בליגה. האם יש מישהי חדשה בחייו, הזמן/הרשתות החברתיות יעידו על כך בקרוב. מה שבטוח, על התמונה המשותפת של האקסית שלו עם זיני, שועה לא פרגן בלייק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי