מדוע הותקף אסי בוזגלו באמצע הרחוב?

אסי בוזגלו | שניר מאיר

כוכב הישרדות פתח את הבוקר בצילומים למותג אופנה ולאחר מכן המשיך למספרה. לאחר מכן נתקל ברז ניסים כהן, שהשתתף בעצמו בריאליטי בעבר. היה נראה שהם מתעמתים אך הכדורסלן הסביר את הצד שלו לתקרית

(גודל טקסט)

איזה יום עבר אתמול (ראשון) על השורד הכי מדובר ב"הישרדות VIP", אסי בוזגלו. עוד הרבה לפני שידור הפרק בו אסי והברית שלו הציעו לירדן ג'רבי להדיח איתם יחד את אלינה לוי, פתח את הבוקר כדורגלן העבר בצילומים למותג האופנה שלו "מריסול" תוך כדי שמצלמות "הבוזגלוס", תוכנית הריאליטי המשפחתית, ליוו אותו בכל צעד. לאחר מכן, המשיך אסי לרחוב דיזינגוף התל אביבי שם הוא מסתפר באופן קבוע במספרת שניר מאיר כמו אחיו מאור וכמו מיטב כדורגלני ארצנו.

תקרית מאד מוזרה הפתיעה את השורד הכדורגלן כפי שצולמה ותועדה ב"ישראל בידור". רז ניסים כהן שהשתתף בהישרדות ב-2018 ופרש מהתוכנית בשלב מוקדם בשל הרעב הכבד, נתפס במצלמות ניידות של אזרחי העיר מחוץ למספרה כשהוא מנסה לתקוף ולהטריד את השורד הכי מפורסם בישראל שהיה המום ולא הבין מה רז רוצה ממנו. כפי שניתן לראות בסרטון, גם בת בריתו של אסי, השורדת אלה איילון נקלעה לסיטואציה במקרה כי עברה במקום.

לאחר האירוע המוזר, היום של בוזגלו לא נגמר, והוא עוד הספיק להתראיין אמש ל"צינור" לצידם של איילון וסמיון והגיב על מקרה התקיפה: "אני עד עכשיו לא הבנתי מה קרה שם. אני לא מכיר אותו (רז ניסים כהן). אמרו לי שהוא היה פעם בהישרדות. מפה עד לאיך שהוא ניגש אליי, אני לא מבין מה קרה שם. הוא כאילו טוען שהוא בא להרים לי כגבר לגבר בקטע חברי והייתה שם טיפה אלימות. אם אתה גבר, אז דבר כמו גבר", סיכם אסי בנוגע לניסים כהן שהוא גם כדורסלן ומאמן כושר.

גיא לרר, מנחה התוכנית לא שכח לשאול את הבוזגלו המפורסם איך הוא מתמודד עם מעמד הכוכב שצבר מהישרדות בימים אלו – הדבר הכי חם על המסך. אסי השיב "הבכת אותי. אני לא אשקר, זה כיף. כיף לקבל קומפלימנטים וגם שמעריכים את המשחק, סוף-סוף יש הערכה לאסטרטגיה ואני משתדל ליהנות מזה".

מאוחר יותר, ניסים כהן החליט להגיב בעצמו באינסטגרם על התקרית שאירעה לו עם בוזגלו, פירסם את דבריו בסטורי ותייג את אסי. "מי שמכיר אותי באמת יודע כמה אני מטורף, ככה הלב שלי ענק. הדברים יצאו מפרופורציה לחלוטין. הריב והעצבים היו על השוטר שרצה לתת לי דו"ח שאני בבגדי ספורט במספרה, ובאתי בכלל לפרגן לאסי ולחבק אותו. הוא נבהל מהגודל שלי וזז ולא הבין מה רציתי ממנו. הסיבה שאני מסביר את עצמי זה כי ילדים עוקבים אחריי ולא רוצה שיאמינו לשטויות האלה". בכך שם סוף לסימן השאלה לגבי אותה תקרית שאירעה ברחוב. אנחנו בטוחים שבוזגלו סלח לך!

View this post on Instagram

הלם הלם הלם❗️😱 האם אסי בוזגלו הותקף אחה"צ (א') במרכז תל אביב❓כי שימו לב לסרטון הבא: משתתף הישרדות (שנת 2018) רז ניסים כהן בן ה-28 (מאמן כושר ושחקן כדורסל במקצועו) נתפס במצלמות הניידים של אזרחי תל אביב מחוץ למספרה מפורסמת בעיר – מתחיל מנסה לתקוף ולהטריד את השורד הכי מפורסם בישראל (אסי בוזגלו) כשעל פי נוכחים ברחוב בוזגלו היה בהלם ולא הבין מה רז רוצה ממנו – וככה זה נראה. מסתבר שגם השורדת אלה איילון נקלעה לסיטואציה כשבסך הכל עברה במקרה באזור – עד שאופנוע משטרה הגיע למקום❗️😦 אז… מה דעתכם בנושא❓🤔 דברו אלינו בתגובות כאן למטה❗️👇🏻 *מרז טרם נמסרה תגובה בנושא 🚔

A post shared by 𝗜𝗦𝗥𝗔𝗘𝗟 𝗕𝗜𝗗𝗨𝗥 ★ ישראל בידור (@israel_bidur) on

רז ניסים כהן מסביר | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי