הצעצוע החדש של רונאלדו שווה 6 מיליון יורו

כריסטיאנו רונאלדו | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

לאחר שזכה באליפות איטליה בפעם השנייה ברצף, הכוכב הפורטוגלי התחדש ביאכטה מרהיבה בהתאמה אישית, הכוללת סוויטה מזכוכית עם רצפה שקופה, עיצוב מודרני וארבע סוויטות נוספות. אנחנו אומרים ל-CR7, תתחדש!

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

אחרי החגיגה הגדולה עם יובנטוס שזכתה ביום ראשון האחרון באליפות מספר 36 בהיסטוריה שלה, כריסטיאנו רונאדלו החליט שזה בדיוק הזמן לפנק את עצמו ואת משפחתו. כמה כבר סיפרנו לכם על החופשות המפוארות של הפורטוגלי ביאכטה המפנקת ששכר הקיץ?

רונאדלו הבין שהדרך הבטוחה ביותר לנפוש בעידן הקורונה היא ביאכטה מפוארת ומרוחקת מהאנושות, ואחרי ששכר אחת כזאת במשך החודשיים האחרונים במחיר של 50 אלף יורו לשבוע, כעת הוא מחליט לרכוש אחת כזאת לעצמו!

כי מה זה בעצם יאכטה כשיש לך מטוס פרטי? כסף קטן! הצעצוע החדש של CR7 שווה 5.7 מיליון יורו, יאכטה מטורפת באורך 27 מטרים, המסוגלת להגיע ל -28 קשר במהירות המרבית שלה. חלוצה של יובנטוס רכש את הרכישה האחרונה שלו מחברת אזימוט האיטלקית, שעיצבה יאכטה במיוחד בשבילו המותאמת לצרכיו.

ביאכטה זו, בין היתר, יש את אחד הדברים היותר מעוררים קנאה בעולם הימי: סוויטה עם זכוכית פנורמית המאפשרת נוף מרהיב וייחודי של הים, כפי שפרסמו בתקשורת באיטליה. כן כן, רצפה שקופה בחדר השינה בה רונאלדו וג'ורג'ינה שלו יוכלו להביט בפלאי האוקיינוס מתחת לכפות הרגליים שלהם!

בחלק הדפנימי של היאכטה יש ארבע סוויטות זוגיות לנוסעים ושתי בקתות נוספות לצוות, ויש בה גם שבעה חדרי אמבטיה בשלושת המפלסים שלה. גם החלק החיצוני שלה מגיע עם עיצוב מודרני וקווים אווירודינמיים המאפשרים ליאכטה לנווט במהירות שייט מרבית.

לפני חודש כבר נסעו הזוג רונאלדו למפעל הייצור של אזימוט הממוקם בווירג'ו שבטוסקנה האיטלקית ושם הצליחו לבדוק מספר דגמים עד שבחרו כמובן את הטוב ביותר. מה שבטוח, זה שלאחר תקרית אופנוע הים של הבן שלו, רונאלדו כנראה יוותר על אחד כזה אצלו ביאכטה… ואנחנו אומרים, תתחדש, אבל תזמין!

View this post on Instagram

Fantas✨🦄 #dreaming

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

View this post on Instagram

Relaxing and lovely moments 🌊☀️💙

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי