אחרי המהפך המטורף: אשתו של כוכב פ.ס.ז' העלתה תמונה פרובוקטיבית

וונדה נארה
וונדה נארה | Instagram

אלופת צרפת השלימה את אחד המהפכים הגדולים בתולדות הכדורגל והעפילה לחצי גמר ליגת האלופות, בתגובה וונדה איקרדי הדהימה את מיליוני העוקבים ברשת

(גודל טקסט)

הדרמה הגדולה של רבע גמר ליגת האלופות שהתרחשה אתמול (רביעי) בין פריז סן ז'רמן שפיגרה מול אטלאנטה עד הדקה ה-89, תיזכר לעוד שנים רבות. למרות הפיגור בדקה האחרונה של המשחק, הצרפתים הצליחו לעשות מהפך גדול, את הבלתי ייאמן ממש – לנצח 1:2 משערים בתוספת הזמן ולהבטיח מקום בחצי הגמר.

החלוץ הארגנטינאי של פ.ס.ז', מאורו איקרדי אמנם לא עשה יותר מדי על המגרש וכלל לא היה שותף למהפך, אבל תסמכו על אשתו והסוכנת הפצצה שלו שהיא עשתה הרבה מאד רעש ברשתות החברתיות לאחר ניצחון קבוצתו של בעלה.

וונדה איקרדי, האישה והפרובוקציה ,שיתפה תמונה בתום המשחק שלא משאירה הרבה מקום לדמיון: כשהיא לובשת שמלה ורודה שקופה שחושפת את פטמותיה. התמונה גרפה מאות אלפי לייקים מבין שבעת מיליון עוקביה, והיא ניצלה את הפלטפורמה על מנת להעביר מסר דרך משל הקשור לצפרדעים! הארגנטינאית כתבה: "צפרדע החליטה יום אחד לטפס על עץ ולהגיע עד לצמרת. כל שאר הצפרדעים צעקו עליה ואמרו: "זה בלתי אפשרי, זה בלתי אפשרי!" אבל הצפרדע טיפסה והגיעה עד לפסגת העץ, איך? היא הייתה חירשת וחשבה שכולם מעודדים אותה להשיג את היעד שלה". הבנתם?

וונדה חתמה בטיפ חשוב: "נסו להיות חירשים כדי לנווט את המחשבות שלכם אם המטרה שלכם היא להגשים יעדים ולהגיע לפסגה". אשת הכדורגלן לחלוטין ייחסה את המשל לפ.ס.ז', לאחר ההישג האדיר בו הצליחה הקבוצה לעשות מהפך בתוספת הזמן ולהעפיל לחצי הגמר לראשונה מזה 25 שנים. אחרי שבתקשורת העולמית כבר הספיקו להספיד אותם בלי סוף, וונדה מעבירה מסר חד וחלק שלא להקשיב לרעשי רקע, לתקשורות ולשמועות שצצות בלי סוף. המסר עבר, ואיתו גם התגובות על התמונה הנועזת שבחרה לצרף אליו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי