סוף הדרך של בוזגלו בהישרדות? תתכוננו לרעידת אדמה

אסי בוזגלו | שניר מאיר

השורד הכי דומיננטי בעונת ה-VIP עלול לסיים את דרכו על האי מוקדם מהצפוי. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

רגע אחרי הדחתו של רגב הוד מהישרדות VIP, הברית של אסי בוזגלו נשארה במיעוט ומתחילה להתפורר. בשבת הקרובה מצפה לנו פרק מותח במיוחד, בו נגלה האם קיים סיכוי שהדרך של האסטרטג הגדול במשחק תגיע לסופה. כזכור, לשייח' ברית סודית עם עידן חביב, אך ירדן ג'רבי פועלת לנסות ולהדיח את הכדורגלן בדימוס, כפי שהיא אומרת בפרק הבא לחביב בעצמה. האם בני הברית שלו יעשו נגדו מהלך?

ישראל אוגלבו אומר בפרומו לקראת הפרק: "מהלך נגד אסי – אם זה לא יעבוד, נפלתי על עצמי". אז האם כולם נגד בוזגלו? כזכור, השניים קשורים בברית חזקה מאז שעבר אוגלבו לשבט אנטינג אנטינג ואסי והברית שלו הצילו אותו מהדחה בטוחה בשבט קפרה. "חייבים להדיח את אסי", אומרת המדליסטית האולימפית לאלה איילון, גם היא צמודה לבוזגלו מאז תחילת המשחק אך בכל זאת השיבה לה: "אני יכולה להגיד באהבה גדולה סלאמת". אמנם הפרומו השאיר אותנו בהלם מוחלט, אך המדור עדיין מהמר שבוזגלו יגיע לגמר.

בינתיים, בחיים האמיתיים מחוץ למסך, אסי ממשיך לככב אחרי שחזר עם עדי אשתו מחופשה קצרה בעיר הבירה, ירושלים חוץ מזה, הפרסומת החדשה של בזק, בכיכובם של הבוזגלוס, מתנגנת בלי סוף וסוחפת אותנו אחרי השיר המדבק של "הלו יעקב". אז הלו אסי, מחכים למהלך שלך בשבת הקרובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי