בזכות אסי בוזגלו: החיים החדשים של איתמר ג'ינו

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אור דנון

אחרי שסיים אחרון בדירוג החברתי של הישרדות VIP, השייח' הגיב: "זה רק מדרבן אותי יותר". ומה היה לו להגיד על ההחלטה של עידן חביב לפנק אותו בארוחת שוקולד מושחתת?

(גודל טקסט)

הישרדות VIP שברה שיא נוסף אתמול (ראשון) כאשר הגיעה ל-23.6 אחוזי רייטינג, מה שאומר שכ-655 אלף איש ישבו לצפות בפרק בו אסי בוזגלו זכה ללכת יחד עם עידן חביב וליהנות מהפרס המתוק במשחק. הזמר, שמנהל ברית סודית עם השייח', בחר בו ובאלינה לוי לחלוק איתו את הזכייה, שכללה ארוחת שוקולד מושחתת. המשימה הגיעה לאחר שכדורגלן העבר דורג אחרון בדירוג החברתי ולא יכל להשתתף במשימה בעצמו. כאחד ששלט במשחק רוב הזמן, והגיע לרוב גם למקום הראשון בדירוג, זה ללא ספק היה דבר לא פשוט עבור בוזגלו, שלא הצליח להסתיר את הרגשתו גם לאחר שידור הפרק.

השורד ובן טיפוחיו, איתמר ג'ינו, התראיינו על החיים החדשים של איתמר בעקבות המפגש עם בוזגלו, והילד שריגש מדינה שלמה הודה בשידור לצינור של רשת: "לא ציפיתי שאני ואסי נשמור ככה על קשר, אבל עכשיו אני מודה כל יום על זה שיש לנו קשר מאוד טוב". מיד לאחר מכן, כדורגלן העבר התייחס לכך שאחרי הדירוג החברתי של הפרק האחרון, אולי הוא יזדקק בעצמו לקצת קואצ'ינג מצידו של איתמר הצעיר שיודע היטב כמה לא נעים זה להרגיש בתחתית שרשרת הדירוג החברתי. "אנחנו נמצאים במקום הקשוח בעולם, אנחנו לא מסתירים כלום, אז יום אחד אתה למעלה ויום אחד אתה למטה", אמר בוזגלו.

חוץ מזה, השייח' הוסיף שדברים מסוג זה הם למעשה הדלק שמניע אותו: "מנטלית, זה רק מדרבן אותי יותר. כשאתה למעלה אתה מודע בסופו של דבר ליום בו אתה יכול ליפול ואז החכמה היא לקום מחדש – וזה מה שקורה לי על האי. מצד אחד אתה שייח', מצד שני אתה מוצא את עצמך במקום האחרון בדירוג החברתי". השורד גם לא לפרגן לעידן חביב, שלא רק לקח אותו ליהנות מהפרס, אלא גם בזכותו הוא זכה בפתק שמקנה לו קול כפולה בהדחה שעומדת להרעיד את המשחק: "שאפו לעידן. גם עם הברית שיש לנו, לא האמנתי שהוא ייקח אותי. כל הקומפלימנטים שבעולם מגיעים לו ואני מודה לו", סיכם בוזגלו והחמיא לזמר.

" להיות למטה בדירוג רק מדרבן אותי יותר" | צילום מסך, רשת
שינה לו את החיים | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי