תחזיקו חזק: הגבר החדש בחייה של אלה איילון

אלה איילון
אלה איילון | אור דנון

השורדת, שנפרדה לאחרונה מבן זוגה לאחר שנים ארוכות, נצפתה בטיול משותף עם בן זיני באילת והשניים נראו צמודים. זוג חדש ומפתיע בביצה?

(גודל טקסט)

שוקינג ניוז: לזה ממש לא ציפינו, שני הפרודים הטריים, אלה איילון והזמר בן זיני בילו יחד צמודים את סוף השבוע האחרון באילת. האם מתבשל לנו פאוור קאפל חדש ופוטוגני בביצה? ימים יגידו. השורדת והדוגמנית אלה איילון נפרדה לאחרונה מבן זוגה בשנים האחרונות רז זלצרמן וכוכב הנוער בן זיני חזר גם הוא לעולם הרווקות, לאחר שנפרד מזוגתו בשנים האחרונות טיילור מלכוב. השניים נראו צמודים במיוחד בסוף השבוע האחרון בעיר הדרומית.

נראה כי לא בן זיני מבכה על הפרידה ממלכוב ולא איילון מהאקס הטרי שהחליטו להתנחם בזרועות האחת של השנייה. הם אומנם עדיין לא זוג אבל כבר יצאו לחופשה זוגית ראשונה שלהם יחד שכללה בין היתר צלילה מקצועית בפעם הראשונה בחייה של השורדת, למרות שניצחה על האי במשימת הצלילה גברה על שורדים חזקים כמו עידן חביב ואסי בזוגלו וזכתה בחסינות.

בזמן שהאקסית, טיילור מלכוב, משתפת ברשתות החברתיות תמונות נאהבים עם הטרי לירן דנינו והאקס של איילון, זלצרמן, משתף תמונות עם האקסית המיתולוגית שלו אלכסה דול, החליטו בן זיני ואיילון להשיב באותה מטבע. השניים העלו לרשתות תמונות משותפות שלהם יחד ובן זיני גם לקח את זה צעד קדימה וכתב במשחק מילים "אין על אלה-ת בעולם".

אלה איילון, בן זיני | אינסטגרם, צילום מסך
בן זיני, אלה איילון | אינסטגרם, צילום מסך
אלה איילון | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי