תחזיקו חזק: ה- VIP שצפוי לזכות בתואר "השורד האהוב"

הישרדות VIP
הישרדות VIP | אור דנון

בבלוג הריאליטי האהוב "בטטת כורסה", קבעו חד וחלק כי אסי בוזגלו, שהבטיח את מקומו ברביעיית הגמר, פייבוריט לזכות בתואר הנחשק. "הוא זה שעשה את העונה עם מהלכים גדולים". ומה סיכוייו לזכות במיליון?

(גודל טקסט)

"מאני טיים". מושג שכל ספורטאי חי ונושם על פיו. תשאלו את כדורגלן העבר, השורד אסי בוזגלו, שברגע הכי קריטי במשחק ניצח את השורדים הכי חזקים וזכה בשרשרת החסינות ששולחת אותו ישירות לרביעיית הגמר. רגע לפני שנדע מי יצטרף אליו ומי יודח הערב (שלישי) – אלינה לוי, בני ברוכים או בכלל המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי, לא תאמינו מי השורד שצפוי לזכות עוד לפני מיליון השקלים, בתואר לא פחות נחשק.

למען האמת זה לא מפתיע אותנו, אבל השייח' בוזגלו, שסומן כאחד הפיינליסטים שישלשלו את המזומנים לכיסם, הוא זה שעתיד לסיים גם עם התואר "השורד האהוב של העונה". מדוע אנחנו לא בהלם? שימו לב רק לחשבון האינסטגרם שלו שנכון לרגע כתיבת שורות אלו עומד על 271 אלף עוקבים. מספר מטורף לאור העובדה שבזמן שהתוכנית שודרה לראשונה, אי שם בתחילת חודש מאי, הוא החזיק בקצת פחות ממאה אלף עוקבים אדוקים. חוץ מזה, בוזגלו ומשפחתו מסוקרים במדורי הרכילות באופן שוטף מאז החלה הריאליטי ונראה כי עם ישראל פשוט אוהב את השורד מהמשפחה המלכותית של הכדורגל הישראלי.

בבלוג ההישרדות האהוב עלינו, "בטטת כורסה", קבעו חד משמעית כי הכדורגלן השורד הוא ה- VIP שצפוי לזכות בתואר השורד האהוב של העונה. בטטה מפרשנת ומספרת למדורינו מדוע בוזגלו צפוי לזכות בטייטל החשוב: "למרות התחרות הצמודה על אהבת הקהל מול ירדן ג'רבי ועידן חביב, מי שצפוי לזכות בתואר 'השורד האהוב' הוא אסי בוזגלו. מי שבאמת עשה את העונה היה אסי, שלא התבייש לצאת במהלכים גדולים, ובראשם הדחת הבליינדסייד של זהר שטראוס בתחילת המשחק. עם כל רעשי הרקע על 'התערבות הפקה' וכיוצא בזה, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהוא השורד שנתן את ההצגה על המגרש" קבעו בבלוג ההישרדות שליווה את השורדים מהיום הראשון.

בנוסף, למרות הזכייה בתואר האהוב של העונה, בבטטת כורסה סבורים שהסיכויים של בוזגלו לזכות במיליון, נמוכים יותר. "אמנם אם יגיע בוזגלו לגמר, בחבר המושבעים ימתין לו רק קול אחד או שניים, אבל הוא זה שסיפק את השואו של העונה. עוד ממהלכי השייח' היו רעיון פיצול הקולות בהדחה שבה לא היה ברור אם לעידו קוז'יקרו יש פסלון, הוצאת בני בריתו: רגב, אלה וישראל מהמשחק תוך התחברות חשאית לעידן חביב. את המהלכים של הזמר החביב והמדליסטית האולימפית, אם היו כאלו, אפשר לצערנו לספור על יד אחת, אבל אולי זו הסיבה שאחד מהם צפוי לזכות במשחק – הגעה לגמר בלי להתלכלך מדי בהדחות המושבעים, שהם בסופו של המשחק יקבעו את זהות השורד האחרון". מה אתם חושבים?

אסי בוזגלו השורד האהוב? | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי